1 Ekim 2019 Salı

REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE

REVOLUTION BLUSH PALETTE
REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE 
 Herkese merhaba ; Günlük makyajımda ;  bronzer allık arasında olan  ürünleri kullanmayı seviyorum ,geniş bir fırça ile yüzüme  güzel bir gölge veriyorum ,hem ısıtıyorum  hem de allık  ihtiyacımı karşılıyorum. Son zamanlarda bu amaçla   en sık kullandığım ürün ise REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE  palet.Elimden düşmeyen bu paleti sizler için bugün ayrıntılı yorumlamaya karar verdim.

REVOLUTION BLUSH PALETTE
REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE 
 İçinde 8 renk bulunan bu palet oldukça bronz tonlar içeriyor,birbirlerine yakın olan bu renkleri karıştırarak da rahatlık kullanabiliyorsunuz.Her türlü makyaj da rahatlıkla kullanılabilecek, size zorlamayacak tonlar içeriyor. Her sıra sonunda o tonlarla  uyumlu  bir tane blush  topper  bulunuyor.Ben genellikle bir kaç rengi  karıştırarak kullandığım için bu ürünleri  tek başına uygulamıyorum , karıştırma renginin içine  alarak  kullanıyorum.

REVOLUTION BLUSH PALETTE
REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE 
Palette bulunan bazı renkleri, açık tenli arkadaşlar kontür rengi olarak da kullanabilir.Ben de genellikle bu tonları , geniş bir fırçaya alıp uyguluyorum, yüzüme güzel bir sıcaklık katıyor.
REVOLUTION BLUSH PALETTE
REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE 
Özellikle ışıltılı olanlar gerçekten çok güzeller, özellikle o renkleri göz makyajımda sür çık farı  olarak kullanabiliyorum.
REVOLUTION BLUSH PALETTE
REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE 
Pigmentasyonu , kalıcılığı oldukça başarılı.Bazı renklerin içerisinde turunculuk olduğu için tek başına uygulamayı pek sevmiyorum ,renklerin birbiriyle karışması, yüzüze uyguladığında  oraya yapışıp  çamur görüntüsu oluşturmaması çok iyi. Rahatlıkla karışabiliyor ve daha doğal bir sonuç elde etmeye imkan sağlıyor.

Allık paleti olarak  geçse de , bronz tonlar içerdiği için açık tenli arkadaşlarda bronzer paleti olarak da kullanılabilen bir palet. Benim günlük hayatta sıklıkla elimin gittiği pigmentasyonu ,kalıcılığı ve dağılmasıyla sevdiğim bir palet olan  REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE  ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi.Şu anki güncel fiyatı nedir bilmiyorum ama Watsons indiriminden  26 liraya almıştım ,iyi ki de aldım dediğim paletlerimden biri oldu.Sizde almak isterseniz indirimleri takip edin , sıklıkla indirime giriyor 

Benim şimdilik REVOLUTION BLUSH PALETTE -ALL ABOUT BRONZE   ile ilgili söyleyeceklerim bu kadardı umarım hoşunuza giden faydalı bir yazı olmuştur sonraki paylaşımlarıma kadar kendinize iyi bakın beni instagram'dan @evintekkizimona adı ile takip etmeyi unutmayın.

6 yorum:

fatmauzmez.blog dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir palet:.....

audrey dedi ki...

bunun yerine allık ve aydınlatıcı paletleri almıştım onlar da çok güzel...

LerzanKaradan.com dedi ki...

ben de çok beğendim gerçekten de güzel bir palet

larcencielblog dedi ki...

Ne kadar güzel renkleri varmış, özellikle topperlar harika! Ayrıca far olarak da gerçekten iyi iş çıkaran, çok işlevli bir palet olduğunu fark ettim şu an. Güle güle kullan, çok sevgiler!

esratakim dedi ki...

Çok kullanışlı renkler, tam benim tarzım

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Oldukça pigmentli ve güzel renklermiş :)