29 Eylül 2019 Pazar

MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER -02 NATURAL

MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER
MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER -02 NATURAL  
Merhaba kızlar ; günlük makyajım da çok fazla ten ürünü kullanmıyorum , BB krem , fondöten tarzında ürünleri genellikle özel günlerde ya da gerçekten tam anlamıyla makyaj yapmak istediğim günlerde kullanıyorum. Diğer günlerde genellikle kapatıcı kullanıp geçiyorum , eline çok fazla kapatıcı var ama içlerinde en sevdiklerim Maybelline  markasına ait oluyor genellikle. Bugün de sizlere severek kullandığım hatta bitirmek üzere olduğum  MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER  'dan  bahsedeceğim.
MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER
MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER -02 NATURAL 
Ne kadar belli oluyor bilmiyorum ama artık kenarlarından içi gözüküyor ,içinde her gün kullansam 2 haftalık ürün kaldı ,bitmesin diye ara ara kullanmaya başladım. Bu kapatıcı ; benim göz altlarım da kullanmaya başladığım ilk kapatıcıydı , daha önce iki  tane bitirdim ve üçüncüsü de bitmek üzere ,bu bitince yenisini de almak isterim. Benim göz altı kapatıcıların da  yaşadığım en büyük sıkıntı ;  parfümlü olmaları ve gözlerimin yaşarması , bu kapatıcı öyle bir sıkıntı yaşamadım ve bu sebeple de çok severek kullanıyorum. 
MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER
MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER -02 NATURAL 

İncecik bir yapısı var , çok büyük bir kapatıcılık beklemeyin.Çok büyük morluklarınız  varsa tek başına kesinlikle yeterli gelmeyecektir.Benim göz altlarındaki günlük kapatma  ihtiyacını karşılıyor , çizgilere hafif bir dolma yapıyor ama pudra ile sabitlenirse   tüm gün kalıyor. Yüzümdeki sivilce izlerini kapatmada başarılı değil maalesef  ,zaten hafif bir yapısı var , ama yüzümü   aydınlatma amacıyla kullandığımda başarılı bir sonuç elde ediyorum. 


Sadece göz altlarınızı  kapatıp , yüze  aydınlık bir ifade katacaksınız harika  bir kapatıcı diye düşünüyorum , incecik yapısı ,alerji yapmaması nedeniyle sevdiğim bir kapatıcı oldu bendeki 02 numarası, natural demesine rağmen hafif bir pembelik içeren sarı bir alt tonu var .Bu sayede göz altlarını güzelce kapatıp aydınlık bir ifade katıyor gri durmaya kesinlikle. 

Genel olarak sevdiğim bir kapıcı olan  MAYBELLİNE AFFINİTONE CONCELER   ile ilgili yorumların bu şekildeydi umarım faydalı olmuştur sizlerin  kapatıcı önerilerinizi  ve bu kapatıcı ile ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum benimle paylaşırsanız çok sevinirim, benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı ,sonraki paylaşıma kadar kendinize iyi bakın hoşçakalın.

3 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Vaktiyle epey severek kullanmıştım bu kapatıcıyı ben de, başarılı bir ürün. Güle güle kullan, sevgiler!

Bilge dedi ki...

Bende bu ürune bakicam canim

Bilge dedi ki...

Bende bu ürunu denerim bu sefer sevdim