2 Kasım 2019 Cumartesi

PİERRE CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM

Herkese merhaba, bugün sizlere geçen hafta elime geçen ve  geçtiği günden  beri elimden düşünmediğim PİERRE  CARDİN KOZMETİK  markasının   ürünlerinden  bahsetmek istiyorum.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Ben daha önce ; Pierre Cardin  markasını duymuştum ama kozmetik ürünleri olduğunu bilmiyordum. Markanın kozmetik ürünleri  olduğunu görünce mutlaka denemeliyim dedim @pierrecardinkozmetikturkiye  bana denemem için bu tatlı kutuyu  gönderdi. Ürünler elime geçtiğinden beri de severek kullanıyorum, ilk izlenimlerim oluştuğu için sizlere; hem  ürünlerle ilgili ilk izlenimlerimi hem de  markayı genel olarak anlatmak istiyorum.

Marka Fransa menşeli ama kozmetik ürünleri Türkiye'de üretilen bir marka. Sanırım  kozmetik ürünleri yeni  çıkmış , çünkü marka ilk aklımıza kıyafetleri ile özellikle iç giyim ürünleri ile  geliyor , hatta bir dönem çevremde satış yapan insanlar vardı diye hatırlıyorum. Ben giyim ürünleri hakkında herhangi bir yoruma sahip değilim ama sizlerin deneyimleriniz  varsa duymayı çok isterim.

Bana gönderilen kutu ;çok tatlı retro resimleri olan ve mıknatıslı özelliği ile kullanmaya makyaj masamda devam edeceğim bir kutu oldu.Bende 5 farklı ürün olsa da çok çeşitli kozmetik ürünleri olduğunu söyleyebilirim.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Size ilk  olarak markanın ojelerinden  bahsetmek  istiyorum , bendeki siyah renkli ojesi , kalın bir fırçası var, sürümü kolay ,tek katta  renk veriyor , kalıcılığı base kullanmadan  3 gün oldu , bence bu gayet başarılı bir süre.Benim elim sudan çıkmadığı için kalıcılığını  çok beğendim.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Markanın siyah tekli farını ambalaj tasarımı olarak çok sevdim ,tekli bir far  olmasına rağmen aynalı ve sert bir  ambalajının olması farı kaliteli göstermiş.Farı  karıştırması , pigmentasyonu ve kalıcılığı başarılı. Far ile  ilgili tek sıkıntım , siyahının daha koyu olabileceğiydi. Siyah far yapmak ne yazık ki çok zor ,bu siyah da daha çok füme renge  çalan bir siyah ,açıkçası ben bu tonu daha çok sevdim. Kullanımı daha kolay oluyor benim için.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Elimdeki ürünler içerisinde açıkçası en sevdiğim ürün; waterproof maskarasıydı. Oldukça kalıcı ,gün içinde  gözlerimde alerji yapmadı, kirpiklerimi tek tek ayırıp dolgunluk veriyor ama aşırı uzatmıyor.Benim günlük hayatta kullanmaktan en çok hoşlandığım fırça yapısına sahip. Gün sonunda da dökülme yapmıyor, water proof olmasına rağmen; yağ fazlı ürünlerle rahatlıkla çıkıyor sizi çok zorlanıyor.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Markanın elindeki ruju, satın mat  serisinden ,inanılmaz güzel bir kırmızı tonu. Siz ne ton  kırmızı seversiniz bilmiyorum ama ben içerisinde bir tık kahvelik bulunduran daha soğuk, tok kırmızıları daha çok seviyorum, mavi yansımalı kırmızılar benlik değil ,bu renk de  benim aradığım kırmızı tonuna sahip.Sürümü kolay, çizgilere  dolma yapmıyor , kalem kullanmadan da rahatlıkla  sürülebiliyor , kalıcılığı da diğer stick rujlar gibi yemek yeyince maalesef çıkıyor.
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM
PİERRE  CARDİN KOZMETİK TÜRKİYE ÜRÜN DENEYİMİM 
Elimdeki ürünler içerisinde; denemediğim tek ürün bu incecik ucuyla eyelineri oldu. El üzerinde denediğimde siyahlığını sevdim. Sürümü kolay olacak gibi duruyor ve ucu ince olduğu için benim gibi ince eyeliner sevenlere hitap ediyor.Henüz gözlerim de denemedim sonuç ne olur bilmiyorum ama ben ilk his olarak sevecekmişim gibi hissediyorum.

Genel olarak markanın ürün kalitesini beğendim. Ürünlerinin tasarımları çok hoşuma gitti. Her bir ürün üzerinde son kullanma tarihinin  ve üretim tarihinin oması ince düşünülmüş bir detay.Marka Fransa kökenli olmasına rağmen kozmetik ürünleri Türkiye'de üretiliyor , ürünleri ve fiyatları hakkında net bir bilgim yok ama Instagram hesaplarını sizlerle paylaşacağım daha ayrıntılı bilgi alabilirsiniz. İlk izlenim olarak sevdiğim bir marka oldu her bir ürünü daha ayrıntılı kullandıktan sonra sizlerle yorumlarımı paylaşacağım. Şimdilik hoşça kalın kendinize iyi bakın.


4 yorum:

LerzanKaradan.com dedi ki...

güzel günlerde kullan canım. Makyaj ürünlerini yeni görüyorum

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Makyaj ürünlerini henüz denemedim, güzel günlerde kullanılsın :)

Kalemyazar dedi ki...

Piere cardin ürünleri kaliteli marka Avrupa Network üyeleri bu ürünleri indirimli alabiliyor galiba

larcencielblog dedi ki...

Kutu tasarımı bana vaktiyle Farmasi'nin gönderdiği bir kutuyu hatırlattı; acaba Farmasi fabrikasında mı üretiliyor? Rujun tonu benim de sevdiğim gibiymiş; eyelinerının da incecik olması ilgimi çekti. Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!!