8 Kasım 2019 Cuma

BİTENLER VE BİTEMEYEN ÇÖPE GİDENLER

BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Herkese merhaba

En son bitenler yazısını ne zaman yazdım açıkçası  hatırlamıyorum ama uzun zaman olmuş olmalı , çünkü  bitenler poşetim iyice bir ağırlaştı , kullanarak bitirdiğim  ürünlerin yanı sıra ; banyo dolabımı  ve kozmetik çekmecemi temizlediğim zaman ortaya çıkan, bozulmuş   ürünler de  var , bu kadar ürünün bozulmuş olması açıkçası beni çok üzdü , içlerinde sevdiğim ürünler de vardı ,blogger olmanın ve her yeni çıkan ürünü kullanmak  istemenin sonucu sanırım bu .Bitenler  poşetim  banyoda duruyordu ,  dolunca da  aile üyeleri  tarafından atılmadan bu yazıyı hazırlamam gerektiğine karar verdim ve   bugün BİTENLER VE BİTEMEYEN ÇÖPE GİDENLER  yazımla  karşınızdayım.

BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
İlk olarak her zaman kullandığımız ürünlerden başlayalım , piyasa iyice pahalaştı  ve ürünlerin kalitesi bence kötüleşti , eskiden orkid pedlerin yapısı daha pamuksuydu , şimdi  daha naylonumsu olmuş gibi geldi bana , kotex active pedin  yapısını beğendim , elimdeki ürünler bitince bundan devam etmeyi düşünüyorum. Colgate diş fırçalarının yapıları yumuşak olduğu için çok seviyorum ,3 ayda bir diş fırçamı değiştiriyorum. Pamukta ise  hangisi ucuzsa onu tercih ediyorum.Bu da oldukça başarılıydı bence.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Bebak ; acı badem sütünü çok severek kullandım, eskiden  göz  makyajımı bununla çıkartırdım , kaç tane bitirdim hatırlamıyorum.Şu anda makyaj temizleme yağı kullandığım için tekrar almam ama çok güzeldi öneririm.Otacı gülsuyu ; bence güzel bir tonikti , tekrar almam ama zararını da görmedim , Otacı ; bitki özlü şampuan çok başarılıydı ama bereketli gelmedi bana , daha yazısını yazmadan ürün bitti, ama yazısını yazmayı  düşünüyorum. Şu anda başka bir çeşidini kullanıyorum. Dax supergro bakım yağı ; çok başarılı bir üründü  ama içeriği  gerçekten kötü ,bir zararını görmedim ama petrol türevi ürünler içerisinde oldukça fazla   diye biliyorum.
Avon vücut kreminin simli bir yapısı vardı, özellikle yazın kollar ve bacaklarda çok iyi oluyordu .Sheida günlük nemlendirici oldukça başarılıydı ama artık piyasa da yok diye biliyorum. Procsin buble mask krem; kötü bir ürün değildi ama yüzümde kullanmam açıkçası , içeriği  çok yağlıydı benim  için , el kremi olarak kullandım ve bitirdim. Orada küçük bir tester var , bu ay  çok fazla tester kullandım ama içlerinde en sevdiğim bu olduğu   için göstermek istedim , klair's markasının makyaj temizleme yağıydı bu , çok başarılıydı almayı düşünürüm bir  indirim döneminde.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Cam temizleme mendilleri ve kulak çöpü her zaman biten ürünlerden  , açıkçası markasından çok fiyatı benim için önemli. Bu ara iki tane diş macunu bitirdik, colgate sadece güzel temizliyordu ama beyazlık vaadini yerine getirmiyordu ,Rocs diş macununu  çok sevdim , tek sıkıntısı üst üste   kullanınca hassasiyet yaratıyordu ,bende arada başka diş macunu ile dönüşümlü kullandım.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Bu gördüğünüz maskelerin hepsi çöpe gitti, aynı anda birden fazla maske açınca ve kullanmayı unutunca sonuç bu oluyor . Genellikle 2-3 maskeyi dönüşümlü kullanıyorum rutinim de , hep aynı maskeyi de kullanamıyorum sıkılıyorum ve karma bir cildim olduğu için ihtiyacım değişebiliyor. Procsin maskeler   hiç kullanmadan bozuldular , aldıktan 2-3 ay sonra akma yaptılar , ağızları da jelatinliydi , açıkçası bundan sonra markanın ürünlerini almayı düşünmüyorum ne kadar uygun fiyatlı olursa olsun.
 Natura beauty markasının  kil maskesine bayıldım,  kocaman bir ürün , yarısını kullandım ama tek başına bir insanın bitiremeyeceği kadar büyük , mutlaka kurur , iki arkadaş alıp ortak kullanabilirler  bence  .Pelomin kil maskesini çok sevmiştim , ama bu da  yarısından sonra kurudu , artık çıkmıyor içinden ,kesmeye de açıkçası içim el vermedi , açalı  uzun zaman oldu  çünkü .Avon markasının maskelerini severim  ama bunlar kullanılmayı unutuldukları için bozuldular  , özellikle hamam serisindeki maske cilde  güzel bir nem veriyordu.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Biri kil maskesi biri siyah maskeydi , siyah maskenin  akmasını anlarım petrol türevi sonuçta ama kil maskesi nasıl böyle aktı anlamadım , açıkçası bir daha para verip almam bu markanın hiçbir ürününü.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Kozmetik  çekmecemi belli aralıklarla temizliyorum , hem yeni ürünlere yer açmak , hem de bozulanlardan kurtulmak için.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
The face shop markasının green tea serumunu çok severek kullandım , son zamanlarda makyaj altına bunu sürüyordum. Kore ürünü olduğu için tekrar bulabilirmiyim bilmiyorum ama bulursam tekrar almak isterim.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Rujlarımı temizledim ve likit ürünlerin daha hızlı bozulduğunu  gördüm ,peria markasının dudak dolgunlaştırıcı rujunu iki kez kullandım ,zaten ilk kullanmaya başladığım  zamanlarda da  dudaklarımı  yakıyordu , ama artık kokusu tahammül edilemez bir hale geldiği için atıyorum. Flormar ve hm lip glossları  pek kullanamadım ,açıkçası likit ürünler mat olmalı bence. Cecile likit ruju , çok sevecek kullandım ,sanırım ilk likit rujumdu , numarası falan silinmiş ama  bitirdim ne kadar çok sevdiğimi anlayın.

Allık ve pudralarımı koyduğum çekmeceyi temizledim , Flormar aldıkların artık kuruyup çatladıklarını  gördüm , özellikle 04 numarayı  bayılarak kullanmıştım.Rival de loop young pudra benim ilk pudram , bayağı kullanıp ortasını delmişim , ama yapısı kalın bir pudra , daha iyilerini bulunca kullanmayı bırakmışım ve bozulmuş.
Siyah ambalajlı Flormar açıkçası ne olduğunu anlamadığım bir ürün oldu, pudra  olarak geçiyor ama üstünde çiçek deseni var , her renk içeriyor  bu çiçek ,allık -  bronzer olarak kullanılamıyor o kadar renk vermiyor , pudra olarak da kullanılamayacak kadar renkli ,ne olduğunu anlamadan bozuldu ve çöpe gitti. Peripera cushion allık , aldığım ve pişman olduğum tek kore ürünüm diyebilirim. Aldığım zaman büyük bir  indirim yoktu 30 lira civarı bir fiyata aldım , keşke almasaydım hiçbir şekilde renk vermedi tenim de  , artık kokusu da  değişmiş ve çöpe gidiyor . Maybelline ve essence eyelinerları  çok sevdim , Maybelline olandan tekrar alabilirim.
BİTENLER VE BİTMEYEN ÇÖPE GİDENLER 
Max factor maskara güzel bir maskaraydı , sadece hızlı kuru , indirim dönemin de tekrar  şans verilebilir , birkaç dudak kalemi ve göz kalemi de atıyorum, içlerinde en sevdiğim note  markasının asansörlü siyah kalem oldu,tekrar almak istiyorum, akmadan bulaşmadan tüm gün kalıyor.

Benim bitirdiğim ve çöpe gidenlerim bunlardı , uzun bir yazı oldu fark ettim kusura bakmayın umarım okurken sıkılmaksınız ,eğer bu ürünler içerisinde kullandığınız ya da  merak ettiğiniz bir ürün varsa yorum olarak bırakın seve seve cevaplarım. Şimdilik hoşça kalın kendinize iyi bakın

3 yorum:

makyajli kareler dedi ki...

Gelsin yeniler canım☺️
Bende de maskeler hep yarım yarım kalıyor
Sheida kremi bende sevmiştim

makyajliyorum dedi ki...

Güzel ürünler, yeni alışverişler gelsin :)

larcencielblog dedi ki...

Ürünler bozulunca ben de çok üzülüyorum; o nedenle artık özellikle cilt bakım ürünlerim bitmeden yenisini açmıyorum. Ama renkli kozmetik konusunda aynı istikrarlı çizgiyi tutturamıyorum. Yenilerini güle güle kullan, çok sevgiler!