4 Kasım 2019 Pazartesi

SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba 
Son zamanlarda Gratis'in  yaptığı indirimlerden bir şey almadan kurtulan var mı içinizde , varsa  el kaldırsın lütfen onun elini sıkmak istiyorum .Ben bir şey almayacağım  dediğim  halde , toplamda 5 farklı alışveriş yaptım, aldıklarımın hepsi bunlar değildi , çok severek  aldığım ama  gereksiz gördüğüm yada yanlış rengini aldığım bazı  şeyleri iade ettiğim ve elimde  bunlar kaldı ,bende bu ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum.
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
İlk olarak ; geçtiğimiz haftalarda Gratis mağazadaki tüm ürünlerde %50 indirim vardı. Ben o dönemde  online  bir alışveriş yapmıştım. Yaptığım alışveriş sistem çökmesi sebebiyle görelememişti , para iademi geri yaptılar ve beni  mağdur ettikleri için alt sınır olmadan 20 TL indirim kuponu tanımladılar. Ben de o kuponu  kullanarak bir sonraki hafta yapılan indirimden eklips markasının  2 fırçasını aldım. Özellikle bu fondöten fırçasını çok merak ediyordum , bu iki fırça bana 8 liraya gelmiş oldu kupon sonrasında , kısacası gayet karlı bir alışveriş oldu benim için 😇
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
Sanırım o indirimden 2 hafta sonra Gratis yine büyük bir indirim yaptı , sadece gratis'te bulunan  markalarda %50 indirim vardı. Bende o indirimden yararlanarak benri pamukları , eklips markasının  bir tane şemsiyesini -kendisi şu anda ıslak bir şekilde kurumaya bekliyor- ve beaulis markasının kapatıcısını aldım.
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
Bu arada Gratis'ten online bir alışverişte yaptım.Daha önce farklı bir çeşidini denediğim  L'Oreal temizleme jellerinin peelingini aldım. Bu ürünler ilk çıktığında piyasada bulamamıştım. Online mağazada büyük bir indirim vardı o şekilde almayı tercih ettim . Ona alırken yanında da Garnier markasının salisilik asit içeren temizleme jelini de aldım. Bunu ailemin evine koyacağım , gittikçe kullanmayı düşünüyorum. Bu iki ürünü ,mağazadan  teslim al şeklinde aldım ve sanırım ikisine 20 lira ödedim.
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
Instagram'da dolaşırken bir  arkadaşım , gratisin online mağazasın da sleek  ürünlerinin geldiğini paylaşmıştı, Ben sleek  farları inanılmaz seviyorum, marka ülkemizden çekildiğinde çok üzülmüştüm. Bulabildiğim ürünlerini almak istedim. Tabii ki ben fark edene kadar  ürünleri çoğu  tükenmişti. Merak ettiğim matte me serisinden iki tane ruj aldım. Bir tanesi birthday suit rengi , diğeri ise bitter sweet rengi . İkisi de markanın meşhur renkleri arasındalar , bu arada ben bu rujları aldığımda tanesi 12.90 di. Şu anda serinin başka renkleri hala indirimde ve fiyatları renkten renge değişiyor ,ben ilk siteye baktığımda her renk standart fiyata sahipti.
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
Son olarak da geçtiğimiz günlerde  yapılan indirimden ; physician formula markasının rujunu aldım. Aslında bu ruj ile birlikte serinin butter bronzerlarından 2 tane almıştım. Bronzların biri bana biri de arkadaşıma hediyeydi. Ancak rengini yanlış aldığım için onları iade ettim. Bir sonraki %50 indirimi bekliyorum bronzerı alabilmek için umarım yakalayabilirim.
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
SON GRATİS İNDİRİMLERİNDEN ALDIKLARIM
Benim parça parça aldığım , aslında alışveriş yaparken çok da bir şey almıyorum izlenimine kapıldığım ama sonrasında kocaman olan   alışverişim bu şekildeydi. Kendime kozmetik yasağı koymam gerekiyor  sanırım ,gerçekten çok fazla alışveriş yapıyoruz ve kozmetik ürünü alıyoruz, indirimli olsa da oldukça fazla para  harcıyoruz. Bunun sebebi de en azından benim için online alışveriş, eldeki parayı değil de bankadaki hayali bir parayı harcadığımız için ne kadar harcadığımızı bilmiyoruz bu beni açıkçası biraz tedirgin ediyor. 

Şu anda hali hazırda beklediğim bir cosmetica alışverişim ve Watsons sürpriz kutum var. Onlardan başka herhangi bir ürün almayı düşünmüyorum umarım kendime verdiğim sözü tutarım kozmetik diyetine   giriyorum ,benimle beraber bu diyeti tutacak arkadaşlar arıyorum, ilgilenirseniz lütfen benimle iletişime geçin. Şimdilik hoşçakalın kendinize iyi bakın.

4 yorum:

makyajliyorum dedi ki...

Fırçaya bayıldım gerçekten, güle güle kullan :)

larcencielblog dedi ki...

Aldıklarını güle güle kullan; bu indirim dönemleri hepimizin dürtüsel alışveriş isteğini harekete geçiriyor. Aslında ne kadar sık indirim yaptıklarını bildiğimiz için bence artık kendimizi tutmak çok zor olmamalı. Ben son Gratis indiriminden bir şey almadım mesela. Çünkü ihtiyacım yok ve biliyorum ki öğretmenler günü, black friday, ara indirim, yılbaşı derken önümde en az 4 indirim dönemi olacak. Bu nedenle de artık acele etmiyorum. Çok sevgiler!

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Güle güle kullan çok güzeller :)

Nilüfer dedi ki...

Hepsini güle güle kullan canım. İndirimde kasalarda çok sıra olduğu için bekleyemedim ben :(