22 Kasım 2019 Cuma

LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK

LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK 
Herkese merhaba 

Cilt bakımına  ne kadar önem verdiğimi ve ihmal etmemeye çalıştığımı beni instagram'dan ve blogumdan  takip   edenler az çok biliyorlardır diye düşünüyorum. (Genellikle maskeli resimlerimi koymaya çalışıyorum )Ten makyajı çok fazla yapmasam da yıllardır cilt bakımını ihmal etmemeye ve yeni ürünler denemeyi çalışıyorum. Loreal saf kil serisi  çıkınca da büyük  ilgimi çekmişti.Özellikle kil içeren ürünler karmadan yağlıya dönük cildime iyi geldiği ve  güzel sonuçlar verdiği için denemeyi çok seviyorum.Bugün de size ;LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK   ile ilgili yorumlarımı  paylaşmak istiyorum.

LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK 
Serinin elimde detoks maskesi ve yorgunluk karşıtı peelingi de  var , ilk çıktığı zaman detoks maskeyi  bulamadığım  için önce bu peeling etkili maskeyi satın almıştım. Neredeyse bitirmek üzereyim ve artık gönül rahatlığıyla düşüncelerimi sizlerle paylaşabilirim.

İçerisinde ; yoğun silikat içeren arı kili ,montmorillonit kili ,rhassoul kili ve  kırmızı yosun özü bulunuyor ,peeling etkisinin yanında içinde bulunan üç farklı kil cildi çok güzel arındırıyor ve yağ dengesini sağlıyor. ( kutu arkasında yazdığına göre ) 

LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK 

Bu maske ; 50 ml lik cam bir  kavanoz da geliyor ve üstünde beyaz bir kapağı var , daha önce defalarca maskesi kurumuş biri olarak ,hem miktarı hemde bu beyaz kapağı benim çok hoşuma gitti.

İçinde 10 kullanımlık maske olduğunu söylense de , ben bugüne kadar ondan fazla kullanmışımdır  ve içinde en az 6-7 kullanımlık daha ürün  var. Ben haftada 2 kez banyodan sonra açılan gözeneklerime  uyguluyorum.
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK 
Hem güzel bir peeling etkisi , hem de kil maskesi etkisi alıyorum bu maskeden , hassas bir cildim olmasına rağmen  bende herhangi bir irritasyona  sebep olmadı , sivilce çıkartmadı.

Cildim de  bulunan küçük pütürleri , kurumuş derileri güzelce temizledi. 3 farklı kil olması gözünüzü korkutmasın , cildi  kesinlikle kurutmuyor , çok kuru bir cildiniz yoksa bence her cilt tipi rahatlıkla kullanabilir.

Bu maskenin hiç mi kötü yanı yok derseniz  tabii ki var. İlk çıktığında fiyatı 30 lira civarıydı ve indirimde 15 liraya alabiliyorduk, şu anda 60 liraya satılıyor indirimde 30 TL ye alıyoruz. Fiyatının çok arttığını ve gereksiz bir reklam kampanyasının yapıldığını düşünüyorum. Severek kullanıyorum ama bitince yenisini almayı düşünmüyorum. İçinde parfüm var benim alerjik cildimde reaksiyona sebep olmadı ama hassasiyet yaratabilir benden size söylemesi.
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK
LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK 

Severek kullandığım, etkisi başarılı olan LOREAL SAF KİL PEELİNG MASK   ile ilgili yorumlarım  bu şekildeydi. Almayı düşünürseniz indirimlerde şans vermenizi öneririm. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşçakalın

4 yorum:

Editör dedi ki...

Kendiniz önce denemeniz biz okuyucular olarak çok memnun kalıyoruz.
Biliyoruz ki takip ettiğimiz siz denemiş ve sonuçları gözlemleyerek yazmış.
Bu yüzden zaten sadece sizin blogu takip ediyorum.
Bu konuda en samimi yazan sizsiniz.
Teşekkür ederiz.

Nilüfer dedi ki...

Bu indirim döneminde almayı düşünüyorum ürünü :)

fatmauzmez.blog dedi ki...

bende arındırıcı olanı var ama bunu da deneyebilirim....

larcencielblog dedi ki...

L'Oreal'in bu maskelerini ben seviyorum; favorim kahveli peelingi ama :) yalnız fiyat konusunda haklısın, çılgınca arttı resmen!!