23 Kasım 2019 Cumartesi

11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -

Merhaba alışveriş yapmayı sevenler

11.11 indiriminden aldıklarım eve daha yeni  yeni gelmeye başlamışken ;black friday indirimi başladı bile 😕Her yıl  aynı şekilde kendimi kandırıyorum , yılbaşında zam gelecek hazır bu kadar indirim yapılmışken alıyım diyorum ve bir bakıyorum ki tek tek aldıklarım dağ olmuş ,o dağ da ağaç olmadığı için heyelan oluşmuş ve ben altında kalmışım 😔


Alacaklarımı aldım sağ olsun bitmek bilmeyen indirimler nedeniyle. Kozmetik ve bakım çekmecelerim dolu artık ihtiyacım kalmadı. ( çekmeceler  diyorum  ama kullanan bir kişi ) Kitaplığım okumadığım kitaplar ile dolu ,iki sene kitap almasam yeridir o kadar çok okunacak kitap var :(
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -
11.11 indiriminde bir senelik deterjan stoğu da yaptım ,bu sene kış gelmedi zaten , kışlıga da ihtiyacım yok , spora başladım yaza ne olurum bilinmez , ( umarım kilo veririm )  haliyle black friday indirimini es geçeceğim.( dedi ve geçemedi , indirimin ilk günü , fatih kozmetik , eve shop ve kozmela alışverişi yaptı )

Aldığım kitapları sizlerle YouTube kanalım da paylaşacağım o sebeple burada belirtmeyi düşünmüyorum. Bugün  size ; korendy , the body shop ve cosmetica indiriminden aldığım ürünleri paylaşmak istiyorum.

11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -
Korendy sevdiğim bir site ,tek sıkıntısı Kore ürünlerinin pahalı olması ve sık sık indirim olmaması ,ben de hazır %30 indirim varken merak ettiğim asidik serumu aldım , yanında bir sürü tester ürün de göndermişler sağ olsunlar.
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -
En güzel indirimleri bence Cosmetica yapıyor ,11.11 indiriminde ürünler de %50 indirim vardı aynı zamanda sepette de %11 bir düşüş oluyordu.
Geçen indirim de de aldığım Arko men 5'li tıraş bıçaklarından 3 tane daha aldım , kardeşim memnun kaldı , tanesi 2.5  liraya gelmiş oldu.Loreal elseve mucizevi yağ krem ise 9.5 TL idi.

 Cosmetica da 75 lira  ve üzeri Maybelline alışverişinize LED ışıklı ayna hediye verecekti , açıkçası hem ürünleri merak ettiğim için hem de bu aynayı almak için sepetimde ki Maybelline ürünlerini 75 liraya tamamladım.
Kaş maskaram bitmek üzere olduğu ve denemeyi çok istediğim için Maybelline tattoo brow kaş dövmesini aldım.Fit me serisinin pudrası kalmamıştı ama yeni çıkan bu allıkları takip ettiğim yabancı bloggerlar da çok görüyordum ve merak ettiğim bir rengi aldım ,bir süredir gözüm akmayan bir göz kalemi arıyordu ve yeni çıkan color tattoo kalemleri denemek istiyordum , siyah rengi sonunda bir yerde stokta buldum ve aldım ,ilk kullandığım da almadı , umarım gerçekten akmayan bir kalem bulmuşumdur.Son olarak da biten ( evet gerçekten bitti ) color tattoo farlardan on the bronz rengin yenisini aldım.Bir krem var nasıl biter bilmiyorum ama bitti ,ben de çok şaşkınım , iki yıl  istikrarlı bir şekilde kullanmanın sonucu sanırım.
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -
Aynaya bayıldım , söylemeden edemeyeceğim hep istemiştim ama gerek olmadığını için elim almaya gitmiyordu .Bu fırsat  sayesinde almış oldum. Ledleri  çalışıyor ve pilli. Ledleri günlük hayatta yakar mıyım bilmiyorum ama hevesimi alana kadar yakılacakları kesin 😅.
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ
11.11 İNDİRİM ALIŞVERİŞİ - COSMETİCA -KORENDY -THE BODY SHOP -
Son olarak da The body shop alışverişimı göstermek istiyorum. Bir süredir Himalayan charcoal maskeyi denemek istiyordum ama stokta yoktu , stoklar yenilenmiş ve 1 alana 1 bedava kampanyası yapınca The body shop , direkt bu maskeyi arattım ve stokta olunca hemen aldım , benzer şekilde arındırıcı maske olan japanese matcha tea maskeyi de yanına ekledim.Genellikle bu tarz indirimler de aynı fiyatlı ürünleri almaya çalışıyorum.

Benim Cosmetica ,The body shop ve Korendy' den  11.11 indiriminden aldığım ürünler bunlardı. Aldığım ürünlerden memnunum.

3 yorum:

Editör dedi ki...

kitap okuma hızım düşük bende de raflar çok dolu

fatmauzmez.blog dedi ki...

inatla bu indirimlerde alışveriş yapmamak için direiyorum bakalım nereye kadar sabredeceğim...

larcencielblog dedi ki...

Çok güzel şeyler almışsın, pek keyifli bir alışveriş yazısı oldu benim için! Maybelline ayna fırsatını ben de görsem değerlendirmek isterdim doğrusu :) Hepsini güle güle kullan, sevgiler!