26 Kasım 2019 Salı

HM COSMETİCS MONO EYESHADOWS - COCOA MAUVE -

Herkese merhaba nasılsınız 
Bir zamanlar tekli farlara  takmış durumdaydım , her indirim de mutlaka sevdiğim bir kaç renk alırdım , sonra takıntım far paletlerine daha  sonra da ojelere  kaydı , şu anda da yeni  likit rujları denemeye çalışıyorum.(herkesin ara ara takıntıları olabiliyor , ben tek olmadığımı düşünmek istiyorum 😅) Bugün de size tekli farlara  taktığım bir dönemde , indirimden  aldığım  HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS  - COCOA  MAUVE - 'dan  bahsetmek istiyorum, bendeki eski serisine ait olan bir ürün  ama hm  içeriği değiştirmeyip  ambalajı  değiştiriyor , aynı rengi yeni seri de  bulabileceğinizi düşünüyorum.
HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS
HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS  - COCOA  MAUVE -

Son zamanlarda artan kozmetik fiyatlarına inat , 2 sene öncesine kadar fiyatlar uygundu , Ben elimdeki bu farı ve bununla beraber aldığım diğer farları 5 liraya almıştım bazı renkler 3 liraydı hatta , şu anda 5 liraya  bir ürün bulmak gerçekten zor. Kozmetiğe gelen bu zamlar  tüm kozmetik severleri bence zorluyor.

Benim kozmetik koleksiyonumda en en uygun fiyatlı ürünler yer alıyor, indirimleri kollayarak ürünleri almaya çalışıyorum hepimizin yaptığı gibi, yakın zamanda  black friday indirimi olacağı için hm de de indirim  ürünlerinolabilir.Belki denemek isteyenler olabilir diye kozmetik ürünlerini  yorumlamak istedim, özellikle toz ürünlerini çok seviyorum.

HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS
HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS  - COCOA  MAUVE -

Kullandığım   farları ve bu farın  yapısını yorumlamak  gerekirse , kadifemsi bir yapısı var, çok  tozutmuyor ve  dökülme yapmıyor. Renk itibariyle , benim daha çok crease bölgemde kullandığım bir ton .

Gramajı tekli bir fara göre büyük ,mat bir far olduğu için bu renk çok güzel bir karıştırma rengi olabilir sıcak tonlu makyaj seviyorsanız.
HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS
HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS  - COCOA  MAUVE -

Ben genellikle bu rengi , tüm göz kapağıma Maybelline color tattoo on the bronz uyguladıktan sonra gölge yapmak için kullanıyorum ve  ortaya çıkan makyaja  bayılıyorum.

Yapı olarak tozutmayan , şık bir ambalaja , büyük bir  gramaja ve harika bir renge sahip olan  HM COSMETİCS MONO  EYESHADOWS  - COCOA  MAUVE - ile  ilğili yorumlarım bunlardı, indirim döneminde bulursanız bence hm farlara  şans vermelisiniz. Şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı hoşçakalın.

5 yorum:

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Farlarını denemedim ama pigmenti güzelmiş

Editör dedi ki...

HM COSMETİCS MONO EYESHADOWS - COCOA MAUVE tanıtımı için editöre teşekkür ederiz

makyajlikareler dedi ki...

rengi oldukça güzel ve kullanışlı bir renkmiş:))
sevgiler
makyajlıkareler

makyajliyorum dedi ki...

Rengi gerçekten muhteşem <3

larcencielblog dedi ki...

Bu renkte benim de gözüm vardı ama paletlerimde benzer tonlar olduğu için almamıştım. Pigmentasyonu efsaneymiş! Güle güle kullan, çok sevgiler!