6 Şubat 2020 Perşembe

ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ SPREY FORMLU KREMLER

ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  
Herkese merhaba bugün size ; son 2 haftadır kullandığım  ve neden daha önce çıkmadılar diye sitem ettiğim  ürünlerden bahsetmek istiyorum. Arko nem değerli yağlar serisinin yeni çıkan sprey formlu kremleri bugünkü konuğumuz olacak.

Sprey formlu  nemlendirici kremleri ;  daha önce başka markalarda çıkardı. Ben sadece vaseline  markasının çıkarttığını denemiştim. Onu da oldukça uzun süre severek kullandım ama artık satılmıyor sanırım , bir süredir hiç bir yerde bulamadım.

ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  SPREY FORMLU KREMLER 
Boynundan  altı ;  aşırı kuru olan bir cilde sahibim. Yaz - kış mutlaka nemlendirici bir ürün  kullanırım. Bu kadar kuru cilde sahip  ve  aynı zamanda  üşengeç biri olunca insan   pratik ürünleri sürekli arıyor raflarda.
Bu ürünleri sevmemin ilk sebebi ; oldukça pratik olmaları. Sprey formlu  oldukları için kullanım kolaylığı oluyor , bir elinizle  sıkıp sonra da  güzelce yediriyorsunuz cildinize.
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  SPREY FORMLU KREMLER 
Çevir - kapat  ağzı sayesinde ; ürün  ziyan  olmuyor  , kendi kendine çantada basılmıyor ve bir yerlere bulaşmıyor.Yanımda bir yerlere giderken gönül rahatlığıyla taşıyabiliyorum.
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  SPREY FORMLU KREMLER 
İlk sıktığınızda belli oluyor teninizde  ,  kısa süre cilt tarafından  emiliyor ve yağlı his bırakmıyor .
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  
Bunu  sıkıyorum ve elimle yediriyorum ve kıyafetimi giyiyorum. Kıyafetimde leke kalmıyor yağlı his bırakmıyor ama mükemmel bir nem  sağlıyor. Benim gibi kolları ve bacakları  her  akşam nemlendirici kullanıyorsanız , Arko nem markasının sprey formlu kremlerini  yatağınızın  başından eksik etmezsiniz.
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ
ARKO NEM DEĞERLİ YAĞLAR SERİSİ  SPREY FORMLU KREMLER 
İçeriği  diğer nemlendiricilerle  aynı şekilde. Açıkçası  ben içeri pek takmıyorum , özellikle bu tarz ürünlerde. Bildiğim kadarıyla bu kremlerin iki farklı çeşidi var. Hindistan cevizli olanının  el kremini  de  çok seviyorum.
Genel olarak çok memnun kaldığım Arko nem değerli yağlar serisi 'nin bu yeni çıkan sprey formlu  kremlerini de  çok sevdim.Eğer pratik bir nemlendirici  arıyorsanız ve yağlı his bırakmasın istiyorsanız bu seriye mutlaka bir şans verin.

Bana deneme fırsatı verdikleri için @arkonem ailesine ve @denebunucom ekibine çok teşekkür ederim. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşçakalın 🤠






(ürünler tanıtım amaçlı yollanmıştır ,yorumları kendi kişisel fikrimdir )

2 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Vücut kremi en az kullandığım ürünlerden ama bu tarz pratik şeyler yaz için aklımda bulunsun :) Güle güle kullan, çok sevgiler!

Unknown dedi ki...

As stated by Stanford Medical, It's indeed the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh 19 KG less than we do.

(And by the way, it has NOTHING to do with genetics or some secret diet and really, EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

BTW, What I said is "HOW", and not "WHAT"...

Tap this link to determine if this quick questionnaire can help you discover your real weight loss possibilities