10 Şubat 2020 Pazartesi

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

Herkese merhaba 
Son zamanlarda yapılan indirimlerden aldığım  karışık alışverişlerimi sizlerle paylaşmak istedim.
Her indirimden her yerden yararlandım , benim ulaşamadığım  yerlere sağ olsun arkadaşlarım ulaştı , açıkçası pek bir şey  almak niyetinde değildim  ama kozmetiğe zam gelecek diye bir duyum aldık.Zaten her zaman zam geliyor ama yine de almak istediğimiz ve elinde sonunda dayanamayıp alacağımızı bildiğimiz ürünleri uygun fiyata  bulmuşken alalım dedik. Bu nedenle de kocaman bir alışveriş oldu bu.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

Watsons, Gratis ,Eveshop ,kiko , Rossmann , Korendy , Fatih kozmetik ve Şok   marketten aldıklarımızdan  oluşan bir alışveriş oldu  . Gördüğünüz bu güzelliklerin  hepsi benimle eve geldi ama bu alışverişler  bir seferde yapılmadı belirtmek isterim  uzun bir  süre  zarfında  yapıldı.

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
İlk olarak koleksiyonuma eklenen far paletlerinden bahsetmek istiyorum ; Bunlardan ilki  bir gurur kaynağımız olan Sebile ölmez ve Revolution  işbirliği ile çıkan night 2 night palet. Henüz daha bununla hiç makyaj yapmadım ama tam bir gece paleti adı  üzerinde. Bu işbirliğinden 2 far paleti ve üç tane  ruj çıktı. Rujların renkleri benim ilgimi çekmedi ama iki  far paletine de bayıldım , gündüz olanı da almaya çalışacağım. Diğer far paleti arkadaşım tarafından bir Gratis outletinden alındı. İçinde bir  tane renk eksik ama bu paleti almayı çok istiyordum. Physician formula markası zaten sevdiğim markalardan biri indirimde bu palet 75 liraya düşüyor biz bu paleti  25 liraya aldık bu kadar uyguna bulunca da kaçırmadık ,onun aldığın da da eksik başka bir renk var
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Çok güzel indirimler yakalayarak  çok  merak ettiğim birkaç tane allık ve  aydınlatıcıyı aldım.Beaulis markasının mini serisinin tüm ten ürünlerini almış oldum. Bu kontür paleti de 5 liraydı.seyahatlerim de çantama atarım ,hem ten makyajımı  hem de  göz makyajımı yaparım diye düşündüm. Flormar terracotta allığım kırılmıştı yerine yine aynı numarayı aldım. O gün hangi allığı süreceğimi  bilemezsem elim hep  buna gidiyor , benim için kurtarıcı bir parça. Son olarak da uzun süredir  istediğim ama indirimde hiç bulamadığım precious petals aydınlatıcıyı aldım. Çok pembe bir renk , elimle baktığım kadarıyla sadece bu kadarını söyleyebilirim.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

Kabul ediyorum bronzerlarla   kafayı bozdum. Şu anda severek kullandığım physician formula butter bronzerin en koyu rengini de aldım. Her gün severek kullanıyorum bunu zaten. Bronzlaşınca light bronzer rengi belli olmaz diye düşündüm. Kozmetiğe zaten zam geliyor kampanyada yakalamışken kaçırmayayım dedim. Testerini çok beğendiğim Maybelline City bronzeri da aldık bunda çok güzel bir indirim vardı 20 liraya aldım keşke en  koyu rengini almasaydım , çok seyrek bir fırça ile uygulamam gerekiyor ama yine de çok seviyorum yapısını.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

Kore ürünleri kullanmayı seviyorum ve indirim kuponum vardı kaçırmamak için klair's nemlendirici serumu aldım , şu anda Claudia sos serumu kullanıyorum ama yarısından fazlasını kullandım , nemlendirici serumum bitince bunu kullanacağım.
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Yılbaşı indirimleri döneminde  arkadaşım tarafından  Ankara'dan  alınan ancak yeni elime ulaşan güzel ürünlerim bunlar 😍

Yvesrocher  makyaj temizleme yağını zaten çok severek kullanıyordum , yılbaşı döneminde kendine alırken bana da indirimli bir şekilde aldı (ağzındaki bandın ne kadar sağlam olduğuna dikkat çekmek isterim ) Skinfood black sugar wash maskeyi ; Ankara'daki bir Rossmann  mağazasında büyük bir indirime  girmiş halde bulunca aldı ,normal  fiyatı 160 lira olan bu maskeyi biz 45 TL ye aldık 😇
Son olarak da herkese pr  olarak gönderilen ( tabisi onlardan biri ben değilim ) Garnier  kayısılı peelingi marketten yılbaşı indiriminden 10 TL ye alıp bana getirdi.
.
Böyle indirim kollayan ve  birbirini  düşünen arkadaşlarım olduğu için şanslı hissediyorum kendimi 😁
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Yazın pudra kullanmak zorundayım ; elim de  güzel pudralar olsa da indirimde pudra almayı seviyorum , en incesi en az belli olanı hangisi ise onu arıyorum , şimdilik buldum sanırım. Maybelline  gerçekten çok başarılı ürünler çıkartıyor bu iki pudraya  da bayıldım ,setting powder pudra göz altlarımda çok iyi sonuçlar veriyor , kapatıcımı bununla    sabitlemeyi  sevdim. Fit me  serisinin her ürününü  sevdiğim gibi pudrasını da sevdim , oldukça ince yapılı bir pudra.

Rossmann' dan  iki tane göz kalemi aldım , göz kalemi kullanmayı sevenlerdenim.Bunlardan biri ; uzun süredir aradığım essence siyah asansörlü göz kalemi , bu serinin her rengini seviyorum ama siyahı bir türlü bulamıyordum bulmuşken kaçırmadım. Maybelline kızılımsı renkli bu göz kalemini de rengi için aldım henüz kullanmadım ama rengi rafta ilgimi çekti 😅

2 tane de ruj koleksiyonuma ekledim hiç rujum yokmuş gibi , Maybelline super ink serisi en sevdiğim mat  rujlar haline geldiler 131 numarayı da uzun süredir istiyordum , indirim de 20 liraya bulmuşken aldım. Sarımsı ambalajlı olan ruj ise kiko markasına ait. Sanırım bir koleksiyon ürünü , Ankara'dan arkadaşım bunu bana hediye aldı. Yazın kullanabileceğim bir renk.

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Son olarak da Maybelline great lash maskarayı şok marketlerden sadece 10 liraya aldım. Henüz denemedim elimdeki açık maskaralar sebebiyle ama bu fiyata bulduğum için şanslı olduğumu düşünüyorum.
Benim son zamanlarda koleksiyonuma eklenen indirimli aldığım ürünlerim  bu şekildeydi , umarım hoşunuza gitmiştir.

5 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Dev bir alışveriş olmuş ama özellikle o PF paleti inanılmaz uygun fiyata almışsın! Güle güle kullan! Maybelline City Bronzer'da benim de çok gözüm var ama elimdeki bronzerlardan birini bitirmeden almıycam, kararlıyım :) Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!

evintekkizimona dedi ki...

Aslında amacım o kadar büyük bir alışveriş değildi ama aldıkça birlikte birlikte de kocaman oldu 😅

audrey dedi ki...

PF palet nasıl 25 TL. oldu o fiyata bulsam kaçırmazdım...

fatmauzmez.blog dedi ki...

bayağı kalabalık bir alışveriş olmuş,
hepsini güzel günlerde kulan....

buraliolmayan dedi ki...

Maybelline Fit Me pudra çok başarılı, iyi ki almışım diyorum ben de..