14 Şubat 2020 Cuma

LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM

Herkese merhaba orada havalar nasıl ?
Burada bugün kar var  ,yılın ilk karı şubat ortasında yağdı sonunda  iklimler ne kadarda değişti .Bu sene susuzluktan öleceğiz diye korktum  açıkçası ,barajlar boşalmıştı ve ne kar yağdı ne de  yağmur. Son bir kaç gündür iklim daha normal olması gerektiği gibi seyrediyor neyse ki.Bu  sene resmen kış gelmedi,sonbaharda hava asılı kaldı .

Bunların hepsi küresel ısınmanın sonucu,  bunu herkes biliyor ve kabul ediyor geçte  olsa.Biz kişisel ve ülke olarak almanız gereken önlemleri ne yazık ki almıyoruz Bir şey olmaz diye düşünüyoruz  ama doğa yaptıklarımızın sonuçlarını bize göstermeye başladı.ozon tabakası delinecek muhabbeti yapılıyordu ama artık ozon tabakası kalmadı neredeyse ,eskiye  oranla cilt kanserleri başta olmak üzere kanserler arttı .Dünyanın bir yerinde yağmurlar durmazken bir yerde yangınlar sönmedi. Dünyaca -ülkece ve kişisel almamız gerek önlemler var geç kaldık ama yine de şiddetini azaltmak için önlemler almalıyız.İlerleyen günlerde bununla ilğili ayrı bir yazı hazırlayacağım merak etmeyin.

Buğünkü konumuz ise güneş kremleri ; eskiden sadece yazın kullanılan bir ürün iken  artık her gün kullanılması gerektiği doktorlar tarafından da söylenen  bir bakım / sağlık ürünü.

 Benim de bugün bloguma konuk alacağım güneş kremi  ;   son zamanlarda çok severek kullandığım

LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM  olacak.

LA ROCHE POSEY ANTHELIOS
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM 
Çok uzun bir süre  güneş kremi kullanmayı ihmal ettim. Sanırım ilk ; ortaokul sondaydım ve cildimde kaşınmalar olmaya başladı. Ellerim de ve  yüzümde  döküntüler oluştu.Doktora gittiğimizde güneş alerjisi olduğu ve  güneşe direkt maruz kalmamam  gerektiği söylendi. Çok uzun bir süre yazın bile sadece gömlek giydim korkumdan.O zamanlar sadece gittiğim dermatoloğun kliniğin de satılan  güneş kremlerini   alırdık ve  bildiğiniz yağlı yapıda Arko nem kıvamındaydı bu  güneş kremleri. 

Şimdi düşünüyorum da başka marka değilde  niye o yağlı güneş kremini  kullanmışım ve yüzüme eziyet etmişim.( sanırım  doktoruma çok güvenmiştim )  Benim yüzüm karmadan yağlıya dönük ve yazın  daha çok yağlanıyor. Bende  üzerine o yağlı güneş kremini sürdüğüm  için sürekli sivilce çıkartıyordum. Gittiğim dermatolog sürekli o güneş kremini söylüyordu. Liseye geçince dermatoloğumu  değiştirdim ve yeni dermatoloğum  La Roche Posay önerdi. Son 10 yıldır da farklı  güneş  kremleri denesem de elim  sürekli  hep La Roche posey  ürünlerine  gider.
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM 
Bu sene yeni çıkan daha likit  formüle sahip olan versiyonunu denedim. Normalde yeşil çizgili tüpte olanını   kullanıyordum. Bu çeşitlerinin  ambalajı ve içeriğinin değiştiğini sevdiğim bazı bloggerlardan duyunca şans vermek istedim  ve  iyi ki şans vermişim.
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM 
Çalkalayarak kullanıyorsunuz ve süt gibi incecik bir yapısı var. Bu yapı sayesinde; cilt tarafından hızlıca  emiliyor ve beyaz leke bırakmıyor. Özellikle yazın kullandığım güneş kremlerinde bu özelliğe çok dikkat ediyorum. Hafif hafif bronzlaşmaya başlayınca beyaz leke daha fazla belli oluyormuş gibi geliyor.
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS
LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM 
Bu güneş kremini ; özellikle yaz  mevsiminde ve acelem olduğunda kullandım. Üzerine makyaj  yaptığım da  sıkıntı oluşturmadı , ürünleri kaldırmadı ve  parça parça göstermedi. Cildimde hafif bir nemlilik verdi ama kesinlikle yağlandırmadı. Bu güneş kreminin  sevdiğim özelliklerinden bir diğeri ise yüzümde terleyip akmaması. Özellikle bazı güneş kremlerinde bu sıkıntıyı  yaşıyorum , yüzümde terleme yapıyor ve akıyor.Yazın kimse yüzünün şapır şapır terlemesinden hoşlanmaz hele ki bu ter beyaz ise :( 
Kullandığım süre zarfında sivilce  oluşturmadı , her gün kullandım , gün içerisinde tazelemedim, korumasını başarılı buldum.Benim hassas bir cildim var , özellikle asitli tonikler ve maske  uyguladığım zaman sanki birazcık hassasiyet  yapıyormuş gibi hissettim. Çok hafif kumumsu bir his aldım. Öyle günlerde  daha nemlendirici ağırlıklı güneş kremlerini kullanmaya özen gösterdim.Bu sorun üründen değilde benim cildimin asit kullanımı sonucunda hassas olmasından kaynaklandığına eminim.
Genel olarak LA ROCHE POSEY ANTHELIOS SPF 50 + SUN CREAM  ; sevdiğim ve elimdeki diğer güneş kremlerini  bitirdikten sonra yeniden almak istediğim bir güneş kremi oldu. Benim ürünle ilgili olumlu - olumsuz yorumlarım bu şekildeydi. Umarım faydalı ve açıklayıcı olmuşumdur. Kendinize iyi bakın hoşçakalın 🤠


4 yorum:

esratakim dedi ki...

Çok begenilen bir güneş kremi, birçok kişide gördüm ama henüz denemedim :)

larcencielblog dedi ki...

Bu güneş kreminin bir önceki versiyonunu ben de çok severek kullanmıştım; sadece, alkol içermesindne çok hoşnmut değildim. Fakat bence de gayet başarılı, hafif, kullanıcı dostu ürünler. Güle güle kullan sen de, çok sevgiler!

Unknown dedi ki...

Do you understand there's a 12 word phrase you can tell your man... that will trigger deep feelings of love and instinctual attraction to you buried within his chest?

Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, treasure and look after you with all his heart...

12 Words That Fuel A Man's Desire Impulse

This instinct is so hardwired into a man's brain that it will make him try better than before to do his best at looking after your relationship.

Matter of fact, fueling this influential instinct is absolutely mandatory to getting the best ever relationship with your man that the moment you send your man one of these "Secret Signals"...

...You will soon notice him open his soul and mind for you in such a way he haven't expressed before and he'll distinguish you as the one and only woman in the galaxy who has ever truly interested him.

buraliolmayan dedi ki...

LRP'nin tüm güneş ürünlerini severim. Bunu daha çok sevdim ama. Benim gibi yazın yüzü aşırı terleyen biri için kurtarıcı oldu.