21 Şubat 2020 Cuma

LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM

Herkese merhaba
Durulanmayan bir ürün  seveceksin deseler inanmazdım 😅 tabiki Bu günkü konumuz olan LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM  ile tanışana kadar❤sonuç ortada bittikçe alıyorum ve  sanırım yedinciyi  aldım bu gidişle de   bittikçe alacak gibiyim 😇
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM 
Eskiden saç kremleri ,durulanan olmalı diye düşünüyordum.İnce telli ve hacimsiz saçlarım olduğu için saçımda kalan her bir ürünün  saçımı ağırlaştırdığına  inanırdım.İlk çıktıkları zaman sıvı saç bakım yağlarına  bile  güvenememiştım.
Zamanla tüm bu on  yargım yıkıldı ve artık banyo sonrasında saç bakım ürünü kullanmadan yapamaz oldum.İlk önce sıvı saç bakım yağlarına  alıştım,daha sonralar da ise ,durulanmayan katı formdaki saç bakım kremlerine.Sonuç olarak artık tam  bir saç bakım ürünü bağımlısıyım 😅
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM 
Bu kremin  en sevdiğim özelliği bunun gibi piyasa çıkan diğer durulanmayan saç bakım kremlerine  oranla saçımı  daha az  ağırlaştırması.Dikkatli kullanmaya ve  kendi saç yapınıza   alışırsanız saçlarınızı ağırlaştırmadan bu kremi  çok severek  kullanırsınız.
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM 
Bu gördüğünüz miktar ;benim bir buçuk kullanımım.İnce telli ,seyrek ve belime yakın saçlarım var.Ben LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM  'i  her banyo sonrasında bir buçuk fındık büyüklüğünde alıp nemi az alınmış saçlarıma uyguluyorum.Sonrasında saçlarıma tekrar havlu sarıp 5 dakika daha bekliyorum . Sonrasında saçlarımdan tarak resmen kayıyor , pamuk gibi saçlarım oluyor.
Sanırım bu bakım kremini ilk çıktığı zaman ön yargılı olduğum için almamıştım , aradan biraz  zaman   geçince  sevdiğim ve güvendiğim bloggerlardan yorumlar okuyunca alma kararı aldım ve iyiki almışım ,çok severek kullanıyorum ve bittikçe alacağım şimdilik tek durulanmayan saç bakım krem yağı ❤
LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM 
Ben nemli saçta uygulamayı daha çok seviyorum ve bu şekilde kullanmaya devam edeceğim ,bu şekilde kullanınca saçlarımın elektrik sorununa çözüm olduğunu da gördüm.

Benim LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM   ile ilgili söyleyeceğim  şeyler bunlardı , umarım hoşunuza gidecek ve faydalı olacak  bir  paylaşım olmuştur , kendinize iyi bakın şimdilik hoşçakalın 🤠

10 yorum:

makyajliyorum dedi ki...

Bittikçe aldığım ve en sevdiğim durulanmayan saç bakım kremim <3

LerzanKaradan.com dedi ki...

benimde sürekli kullandığım ürünler arasında

makyajli kareler dedi ki...

Sürekli yedeğimin olduğu ürünlerden biri😍😍😍

Sevgi dedi ki...

tavsiyeleriniz için teşekkür ederiz.

larcencielblog dedi ki...

Bu ürünü ben de çok seviyorum; ama kuru saçta daha da çok seviyorum! Saçlarımda perma olduğu dönemlerde, saçımı kuruttuktan sonra da uyguluyordum ve bütün elektriklenmesini, kuru görünümünü alıyordu. Güle güle kullan sen de, çok sevgiler!

buraliolmayan dedi ki...

Çok seviyorum bunu ben de. Ağırlaştırmadan nemlendiriyor saçlarımı..

esratakim dedi ki...

Bu kremi yıllardır kullanıyoruz çok memnunnuz ailece :)

Unknown dedi ki...

If you're trying hard to lose pounds then you certainly have to get on this totally brand new custom keto meal plan diet.

To produce this keto diet, certified nutritionists, fitness trainers, and professional cooks have united to develop keto meal plans that are effective, suitable, cost-efficient, and delicious.

Since their launch in 2019, thousands of individuals have already transformed their body and health with the benefits a good keto meal plan diet can provide.

Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover eight scientifically-tested ones offered by the keto meal plan diet.

Kitap Eylemi dedi ki...

Hiç kullanmadım ama denenirmiş , aldım notumu :) teşekkürler paylaşım için.

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

Bu kremi ben de çok seviyorum :)