15 Şubat 2020 Cumartesi

NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ

NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ 
Herkese merhaba ; 
Nasılsınız umarım iyisinizdir bayağı bir garibim ve kendimi çok halsiz hissediyorum yine de sizi yeni bir blog yazısı olmadan bırakmak istemedim ve 
size bir süredir kullandığım bir göz kreminden bahsetmek istedim .Ne kadar zaman geçerse geçsin göz kremi kullanmayı bir türlü alışkanlık haline getiremedim.Açıkçası göz kremlerinin nemlendirme dışındaki  vaadini yerine getirdiğine inanılmayan gruptanım.Belki de  göz kremi kullanmayı  ihmal etmemin  sebebi bu olabilir.Bugün sizlere bahsedeceğim  göz kreminin  nemlendirme  dışında  bir  vaadi yok ,isterseniz lafı yine fazla gevelemeyeyim ve NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ  ile ilgili  yorumlarıma geçelim.

NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ 
Göz kreminin temel vaadi ; göz çevresini nemlendirerek yorgunluk  belirtilerini  azaltmak ,en azından benim  üzerinde  yazanlardan anladığım bu. Bu amaçla bu kremi yaklaşık 2 aydır sabah ve akşam cilt bakım rutinime  eklemeye çalışıyorum.
Henüz  bu konuda pek başarılı olamadım ; sabah rutinim da sıkıntı olsa da , akşam rutinim de  bu kremi severek kullanıyorum. Sabah kullanmamamın sebebi ; benim bu kremi  kullanmayı unutmam,yoksa kremin herhangi bir suçu yok.
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ 
Neutrogena çıkardıgı bu hidro boost  serisi ile ciltteki nem  seviyesini arttırmayı  vaat ediyor. Daha önce serinin temizleme jelini  kullanmış ama   çok da sevmemiştim , bu kremi bir watsons sürpriz kutusundan çıkması üzerine denedim ve iyi ki deneme fırsatı bulmuşum  diyorum. Seriye jel temizleyicisini sevmediğim için  ön yargım  oluşmuştu ,bu  kremi rafta görüp  almazdım ve çok şey kaçırırdım diye düşünüyorum.
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ 
Genel olarak bu kremin yapısını ; jel formunda olduğu için çok sevdim. Göz altlarım kuru  olmasına rağmen hassastır ve çoğu  göz kremi hassasiyet yaratır.Bu kremi kullandığım sürede  herhangi bir hassasiyet hissetmedim. Cildimi çok güzel nemlendirdi ve yağ  butonu  oluşturmadı.Makyaj altında mükemmel duruyor , bazı kapatıcı ile anlaşamayan kremler gibi kapatıcının pütür pütür durmasına sebep olmuyor.
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ
NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ 
Piyasada ki  en uygun fiyatlı  göz kremlerinden biri olan  NEUTROGENA HYDRO BOOST GÖZ KREMİ ; nemlendiricilik   dışında göz kreminden  başka bir şey  beklemeyen  herkese öneririm. Ben göz kremlerinin ; çizgileri ortadan kaldıracağına,(retinol içeriyorsa başka tabi ki )  göz altındaki damar yapısını değiştireceğine (bunu hiçbir krem yapamaz - üzgünüm ) inanmayan gruptanım.
 Ben şimdilik  söyleyeceklerim bu kadardı kendinize iyi bakın hoşça kal , beni YouTube'dan  desteklemeyi unutmayın 🤩

4 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Göz kremlerinin gerekliliğini ben de biraz sorguluyorum son zamanlarda açıkçası; herhangi bir başka nemlendirici de aynı işi görüyor bence (parfümlü değilse). Bir de, göz kremlerinin temel amacı, göz çevresini nemlendirerek kurumuasını geciktirmek; böylece elastikiyetini arttırarak kırışık oluşumunu geciktirmek. Yani "sadece nemlendirsin" de bence güzel bir etki ve dediğin gibi, içinde retinol yoksa zaten kırışıklık konusunda çok da bir şey yapamaz :) Ama bazıları, mesela içinde at kestanesi gibi maddeler olanlar, göz çevresindeki yorgunluk belirtilerini de biraz gideriyor sanki zamanla (kendi tecrübem). Bu yazdığın krem de genç ciltlerin kullanabileceği türden ama içeriğinde de gliserin ve silikondan başka pek bir şey göremediğimden almaya değer mi emin olamadım :) Güle güle kullan, çok sevgiler!

audrey dedi ki...

hydroboost genel olarak güzel bir seri ama jel yapıdaki göz kremleri bana az geliyor o yüzden almayı düşünmem bunu..

buraliolmayan dedi ki...

Hafif yapısından dolayı yaz dönemi için iyi olabilir bu krem.

Unknown dedi ki...

According to Stanford Medical, It's in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years longer and weigh 19 kilos less than us.

(Just so you know, it has NOTHING to do with genetics or some hard exercise and absolutely EVERYTHING around "how" they eat.)

BTW, I said "HOW", and not "what"...

CLICK on this link to determine if this short test can help you unlock your real weight loss possibility