3 Şubat 2020 Pazartesi

BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM

Herkese merhaba ;
Geçtiğimiz  günlerde  MAC  büyük bir  sezon sonu kampanyası başlattı. Bu kampanya  ilk olarak  ; belirli bazı ürünlerde daha sonra da koleksiyon ürünlerinde oldu. %50 ' ye varan bu kampanyadan tabi ki ben de yararlandım , uzun zamandır merak ettiğim bazı ürünleri satın aldım.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Mac hem kalitesi hemde kalıcılığı ile  oldukça popüler ve sevilen ürünler çıkartıyor . Son zamanlarda artan kozmetik  fiyatları sayesinde Mac kozmetiğin de  fiyatları da oldukça arttı maalesef .Eskiden normal fiyatı şimdiki zamanın indirimli fiyatları olan ürünlere kampanyalarda ancak alabiliyoruz.(en azından benim önceliklerime  göre )Nadir yaptığı indirimini büyük bir sabırsızlıkla bekliyoruz.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
İlk indirimde ; renklerine vurularak iki  tane allık aldım. Allık bitecek bir ürün değil ve benim çok fazla allığım  olmasına rağmen  son zamanlarda daha fazla allık kullanmaya ve satın almaya  başladım. Eskiden allıkları  kendime yakıştırmaz ve kullanmazdım şimdiyse allık canlılık  demektir diye bolca uygularım.(bazen fazla abartıyorum  kabul ediyorum 😅)
Biri şeftali biri daha pembe  alt tonlu olan bu allıkların kalıcılıklarına  bayıldım. Özellikle pembe alt tonlu olan yeni göz bebeğim .
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Aldığım bir diğer ürün ise ; koleksiyon ürünlerin de  çıkan highlighter + radiance  seti. Sanırım bu set ; ülkemizde sadece bu ton olarak çıktı. Açık ya da koyu renklerini getirmediler. Medium deep  olarak geçen bu seti ben çok beğendim.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Bu setin içerisinden  bir tane highlighter ,  bir tane allık ve bir fırça yer alıyor.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Highlighter olarak ise ; minarelize skinfinish  pudra ' lardan global glow yer alıyor. Bu  seri pudra olarak geçse de highlighter olarak kullanılıyor , meşhur soft and  gentle da bu seriye ait bir pudra . Allık olarak ise ; minarel blush serisinden cosmic  force rengi var. Ve son olarak Mac fırçalardan 139s yer alıyor.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Setin içindeki her bir ürünün tek tek fiyatlarına baktım ; highlighter 229 , allık 129 ve fırça 139 liraya satılıyor. Ben komple seti 223 liraya aldım. Setin içindeki tüm ürünler tam boy  , açık söylemek gerekirse ilk görünce bu seti ; içindeki ürünlerin  küçük olacaklarını düşünmüştüm ama düşündüğüm gibi olmadı ve tam boy  ürünler çıktı.
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM
BÜYÜK MAC İNDİRİMİNDEN ALDIKLARIM 
Bu set hala  satılıyor mu bilmiyorum ama satılıyorsa mutlaka bir bakın , ben global glow' u hafif bronzerımın  üzerinden geçmeyi çok sevdim. Yazın elimin  daha sık gideceği bir ürün olacak  diye düşünüyorum. Bu serinin açık ve koyu tonları da umarım ülkemizde satılır.

Benim büyük MAC  indiriminden yaptığım alışverişim bu şekildeydi. Almak istediğim ve  koleksiyonumda olduğu için mutlu olduğum ürünlerden oluşan bir alışveriş oldu. Ben sonraki indirimlerine de   göz atacağım. Almak istediğim ama indirimli olmayan birkaç parçayı indirimde yakalamaya çalışacağım.Siz bu indirimden yararlandıysanız aldığınız ürünleri benimle paylaşmayı unutmayın , şimdilik hoşça kalın kendinize iyi bakın.

4 yorum:

audrey dedi ki...

setin fiyatı çok çok iyiymiş...

Ebru Düvenci dedi ki...

allıklar güzel görünüyor

larcencielblog dedi ki...

Set gerçekten çok avantajlı olmuş; dikkatimi çekse benim de aklım giderdi herhalde :) Yine de MAC hevesimi yeni gelecek allık serisine saklıyorum! Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!!!

makyajliyorum dedi ki...

Çok güzeller güle güle kullan :)