13 Eylül 2015 Pazar

ACABA ÇANTAMDA NE VAR ?


Herkese merhaba ;
İnsagramdan takip edenler bilir bloguma konuk yazar arıyorum.Bundan böyle ( ne kadar süreceği yazarlara baglı tabi ki) pazar günleri blogum da konuk yazarlar olacak ve bizlere kısaca kendilerini tanıtıp sonra da çantalarını ve içindeki ürünleri bizlerle paylaşacaklar.Hem örnek olması için hemde öncü olmak için ilk olarak kendi çantamı sizlerle paylaşacağım.
ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
Yaz aylarında;kullanmasını  en  sevdiğim  renkler  mavi ve beyaz.Bunu tüm aksesuarlarım da görebilirsiniz .Eger mavi-beyaz bir çanta takmışsam o gün benim için yazdır.Yada  yazı hissettiğim bir ğündür.
ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
Çantam orta-küçük arası bir boyda.Tutma yerleri olsa da ben genelde omuzdan çapraz gelecek şekilde kullanıyorum.İki gözü var ve onun dışında içinde yada başka bir yerde gözü yok.
ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
Çantamın içinden çıkanlar bunlar.Küçük olmasına rağmen çok fazla şey alabiliyor.
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
  • MP4 ve kulaklık:Her zaman taşırım, müzik dinlemeyi seviyorum.
  • Toka
  • Çanta boy parfüm :Markasız marketten almıştım.
  • Kentkart
  • Anaktarlık
  • Islak ve kuru mendil
  • Kartlık:Arkadaşımla buğün alışverişe çıktık lazım olur diye yanımda taşıdım.
  • Post-it ve kalem:Not tutmayı seviyorum yanımda ya not defterim yada bu tarz yapışkanlı kağıt ve kalem taşırım.Bunda da almak istediğim ürünlerin numaraları yazıyordu.
ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
  • Makyaj çantam:Ayrıntılı olarak birazdan yazısını yazacağım.
  • Çubuk kraker: Ülseri olan biriyim.Aç kalmaya dayanamıyorum.Çantamda mutlaka yiyecek taşırım.
  • Flormar alışveriş poşeti:Bunlar arkadaşımın onun çantası küçük olduğu için 3.poşeti benim çantama koyduk(biraz magazayı yağmaladığımız dogrudur).Ben yanıma para almayı unutup  alışverişe çıkınca bir şey almadan geri döndüm:( Yarın bende gidip alışveriş yapacağım.(Yaptım ve aldıklarımı instagramdan paylaştım)
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
  • Cüzdan:Olmazsa olmazımız içinde ne kadar para olmasa da :( Uzun zamandır kullanıyorum.Rengini çok sevdiğim için yenisini aldım .İki gözlü ve kartlık kısmı olan  normal bir cüzdan.
MAKYAJ ÇANTAM
 ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
Siyah,tek gözlü,geniş hacimli bir makyaj çantam var.İçinde ne arasanız  bulabilirsiniz.
ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
Çok fazla makyaj yapmıyorum son zamanlarda.Normal de de gün içinde makyaj tazelemem.Sadece rujumu tazelerim.O nedenle de makyaj çantası benim için:ilk yardım çantası,ıvırzıvır çantası gibi farklı işlevlerle de kullandığım bir çanta.
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
  • Ped:Ne olur ne olmaz her kızın çantasında olmalı.
  • Garnier güneş kremi:Gün içinde tazelemek lazım ne kadar güneşi görmesek de yazdan kalan bir alışkanlık.
  • Thalia el kremi:Çok kuru ellerim var mutlak bir el kremi taşırım.Bu kremin de hem içeriği temiz hem de nemlendirmesi başarılı.Bitirmek için de sürekli kullanıyorum.
  • Vivident 45 :Mentollü şeker-sakız.Yeni aldım nasıl olduğunu bilmiyorum.İş görüşmelerinden önce kullanırım diye düşündüm :)
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
ACABA ÇANTAMDA NE VAR   ?
  • Küp şeker:Ülser nedeniyle taşıyorum sürekli.Küp şekerin emilimi daha kolay.
  • Flash disk:
  • 5 krş:Nereden gelmiş bilmiyorum.
  • Agrı kesici:Mutlaka yanımda taşırım.
Benim son zamanlarda kullandığım çantam ve içindekiler bu şekildeydi.Sizde çantanızı benim blogum aracılığıyla tanıtmak isterseniz instagramdan yada emailden mesaj atmayı yada buradan yorum olarak bırakmayı unutmayın.
Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: