12 Eylül 2015 Cumartesi

DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ SAÇ BAKIM YAGI İLE İLK İZLENİM

DAX SUPERGRO SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİMİM
DAX SUPERGRO SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİMİM
Selam kızlar :)
Bugün size son zamanlarda kullandığım en ilğinç saç bakım yağından bahsetmek istiyorum.Saç bakımında yağların ne kadar faydalı olduğunu bilmeyen yoktur sanırım.Ben de yağlı saç diplerim olmasına rağmen saçlarıma yag bakımı yapmayı çok seviyorum ve düzenli aralıklarla da yapıyorum.Buğün size bahsedeceğim saç bakım yağı daha önce kullandığım yağlardan farklı olarak katı kıvamlı ve saç diplerine de uygulanabiliyor.Hem yapısı hem de etkisi nedeniyle ilk kullanım sonucunda olumlu düşüncelerimin oluşmasını sağladı.Bu saç bakım yağına daha ayrıntılı bakalım ;

DAX SUPERGRO SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİMİM
DAX SUPERGRO SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİMİM
İlk olarak bende ki  ürünün 56 gr olduğunu söylemem lazım büyük boyu da 196 gr olması lazım.İlk başta miktarı az gibi gelse de bendeki boyu bile uzun süre yetecek gibi geliyor.
Bu saç bakım yağının içinde;jojoba yağı,hindistan cevizi yağı,çay özü,papatya özü,badem özü,aleo vera,avokado özü,susam yağı,buğday özü,fıstık yağı,bitkisel yağlar ve çeşitli mineraller var.
Katı kıvamlı olan bu yağı ele aldığımız zaman elimizin  ısısıyla eriyor ve sıvı hale geliyor bu şekilde uygulaması daha kolay oluyor..Kutusunu ilk açtığımız zamanda vanilya-hindistan cevizi  arası çok güzel bir kokusu etrafı sarıyor.

Önerilen kullanım şekli  ise;yıkamadan 30 -60 dakika önce yagın ellerimizle(parmak uçlarıyla) masaj yaparak  saç diplerine yedirilmesi ve bu şekilde maksimum 2 saat beklememiz sonra da saçtan yağın arındırılması şeklinde.Bu uygulamanın hafta da minimum 2 kez yapılması tavsiye ediliyor.Ben bu şekilde uygulamıyorum şimdi benim nasıl uyguladığıma ve bu uygulama sonrası  görüşlerime geçelim ;
DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ  SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİM
DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ  SAÇ BAKIM YAGI İLK İZLENİM
Ben şimdiye kadar sadece bir kez uyguladım ilk izlenimim olumlu oldu.
Saçımı yıkamadan 2 saat önce az bir miktar  yagı  elimde ısıttım ve önce saç diplerime sonra da saç uçlarıma uyğuladım. 2 saat sonunda arındırıcı bir şampuanla 2 kez saçımı şampuanladım ve duruladım.Saç kremi yada sonrasında saç bakım yagı vb uygulamadım.
Bu şekilde uygulamamın sonucunda ;(benim saç diplerim yaglı,saçlarım ince telli seyrek ve sönük)
  • Saç diplerim de sonraki yıkamaya kadar bariz bir yag oldu bu yag ancak 2.yıkamada ortadan kalktı.
  • Saçlarım çok güzel yumuşadı.
  • Saçlarım çok güzel koktu.
  • Saçlarımın parladığını gördüm.
Ben bu ürünü 15 gün arayla kullanmaya karar verdim.Benim saç diplerim yaglı olduğu için kullandıktan sonraki gün saçlarım hala yaglıydı sönmüştü ve saç derime yapışmıştı.Genel olarak saç bakım yağların da az da olsa  bu tarz sorunlar yaşadığım için bu üründeki bu sorunu yadırgamadım.Diğerlerinden farklı olarak kullanımını kolay buldum ve içeriğini beğendim.Sizde kendi saç tipinize ve ihtiyacınıza göre kullanım sıklığınızı düzenleyebilirsiniz.Ben ilk kullanım olarak sevdim.Kullandıkça da ayrı bir yazı olarak yazmayı planlıyorum.

İçinizde bu ürünü kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :) Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve beni instagramdan ve diğer sosyal hesaplardan da takip etmeyi unutmayın:)

Ürün firma tarafından gönderilmiştir.Görüşlerim tamamen objektiftir.

Hiç yorum yok: