27 Eylül 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 2:GÜZELLİK TARİFİM'İN ÇANTASINDA NE VAR ?

Herkese merhaba
Geçmiş Kurban Bayramınız kutlu olsun .Umarım hepiniz sevdiklerinizle mutlu,huzurlu ve güzel bir bayram geçirmişsinizdir.Bundan sonraki bayramlarınız da çok güzel geçer :)
Bundan sonra her pazar günü blogum da konu yazar ağırlayacağımı söylemiştim ve ğeçen hafta da ilk konuğumu ağırlamıştım; bu haftanın konuğu da bir instablogger olan Nur ( @güzelliktarifim) olacak ve bizlere çantasında olan ürünleri tanıtacak.Ben kendisiyle konuşurken çok eğlendim  umarım sizde okurken benim kadar  eğlenirsiniz.Şimdi sözü @güzelliktarifim'e bırakıyorum :)


Herkese merhaba ben Nur.@evintekkizimona'nın davetiyle buğün sizlere çantamda olan ürünlerden bahsedeceğim.Umarım beğenirsiniz.Öncelikle sizlere  makyaj anlayışımdan bahsetmek istiyorum;günlük yaşamımda fazla makyaj yapmayı sevmediğimden haliyle de çantamda fondöten allık gibi makyaj malzemeleri taşımıyorum daha çok ihtiyaç ürünleri ve bakım ürünleri yer alıyor çantamın içinde .
Bu son zamanlarda en çok kullandığım çantam bu.Okulların kapalı olduğu şu günlerde içinde makyaj çantam,suyum,kitabım ve telefonumdan başka bir şey olmuyor genelde .....
Makyaj çantamı çok seviyorum ve içinde sadece makyaj malzemelerimi değil bakım ürünlerimi de koyuyorum.
 İçi oldukça geniş ve çok fazla ürün alıyor.Tüm ürünlerimi içine koyuyorum.
Şimdi de makyaj çantamın içindeki ürünlere göz atalım :

  • COLOR TREND RUJ :Watermelon adlı bu ruju ğünlük  kullanıma çok yakıştırdığım için çantamdan ayırmıyorum.
  • AVON PUDRA:Havalar hala sıcak olduğu için gün içinde yağlanan T bölgemi sabitlemek,parlamayı önlemek  için kullanıyorum.
  • ESSENCE GÖZ KALEMİ:Üründen mi yoksa havalardan mi bilmiyorum bu göz kalemi kısa sürede akıyor o nedenle de tazelemek için  yanımda taşıyorum.
  • POLO ŞEKER:Çok ferah naneli bir tadı var.Çantamda sürekli bulunduruyorum.
  • SİGNAL SEYAHAT BOY DİŞ MACUNU VE FIRÇASI:Okul zamanı ögle aralarında bile dişlerini fırçalayan biriyseniz yanınızda bu tarz ürünleri taşımak zorundasınız.Bu seti almamım nedeni de Signal white now diş macunu.Bu üründen çok memnunum.
  • ORİFLAME TENDER CARE:Dudak,tırnak,dirsek gibi çok fazla yerde kullanılabilen bu ürünü çok seviyorum.Kokusu vanilya gibi bu ürünün kokusunu çok seviyorum..Çok da bereketli bir ürün uzunca süre yeterli geliyor.
  • KÜÇÜK KOLONYA
  • NİVEA LİP BALM :Renkli nemlendiricileri ruj gibi  günlük yaşamımda kullanmayı seviyorum.
  • CIMBIZ
  • KİRPİK KIVIRICI:Günlük yaşamımda çok maskara kullanmayı sevmiyorum benim kirpiklerim için kıvırıcı yeterli geliyor.
  • ISLAK MENDİL
  • NİVEA EL KREMİ:Nemlendirmesini çok seviyorum.Sürekli bu markayı alıyorum.Yapısını,emilmesini ve nemlendirmelerini  seviyorum.
Benim çantamın içindeki ürünler bu şekildeydi.Umarım hoşunuza gitmiştir.@evintekkizimona'ya daveti için çok teşekkür ederim herkese bakımlı günler diliyorum.

Nur'a çantasının içindekileri bizimle paylaştığı için çok teşekkür ederim.Sizde çantanızın içindeki ürünleri paylaşmak ve konuk yazarım olmak istiyorsanız yapmanız gerek şey çok basit bana :
senbenvehayatblog@hotmail.com yada @evintekkizimona adreslerinden mesaj atmanız .

Herkese iyi pazarlar;sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: