23 Eylül 2015 Çarşamba

FLORMAR BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİM

Selam kızlar;
Geç kalmış bir indirim alışverişi yazısıyla daha karşınızdayım. Flormar elindeki son seri ürünleri bitirmek için devasa bir indirim yaptı.Yazın çıkardığı Bohemian Dream koleksiyonu ürünlerini  5'er TL den çoğu ojesini de 1 TL den sattı.Ben de indirimler bitmeden almak istediğim ve bulabildiğim bir kaç parça ürünü  aldım.Onları sizlerle paylaşacağım.Hala almak istediğim 1-2 ürünüm var onları da bulursam alacağım :)
FLORMAR BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
FLORMAR BÜYÜK İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
Aldıklarımın bir kısmı burada bir kısmı  da hala arkadaşımda. Alışverişe birlikte gitmiştik ve çantama sığdıramadım aldıklarımı (o kadar çok alışveriş  yapmadım çantam küçüktü  :)  kullanmayacaklarımı onunkine koydum.Bayramda alırım zaten dedim; çekilişler için yada hediye ederim diye aldıklarım onda.Onları da alınca instagram da paylaşırım :)
Tüm aldıklarım ;

  • lormar deluxe powder 1 tane 
  • flormar lip balm 4 tane * 
  • flormar puffy blush 02 ve 04 rengi
  • flormar puffy eyeshows 01 rengi 2 tane
  • flormar simli kalem 505/rengi 
  • flormar sıvı ruj 0 9 rengi

Ojeler 
  • flormar glitter effect
  • flormar feader effet 01 rengi 2 tane
  • flormar kırmızı oje
  • flormar havana
  • flormar vintage gold oje 
Aldıklarım içime sindi lip balm,göz kalemi 1 tl idi,farlar,ruj,allık tanesi 5 tl idi.Ojelerde sadece havana adlı ojede indirim vardı o da 1 tl idi diğerleri normal fiyatlara satılıyordu.
Benim Flormar indiriminden aldıklarım bu kadardı.Siz neler aldınız ve benim aldıklarımla ilğili yorumlarınız neler ?Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın :)

Hiç yorum yok: