5 Eylül 2015 Cumartesi

TRND BEPANTHOL PROJESİ

Selam kızlar :)
Bir kaç hafta önce Trnd 'den Bepanthol projesi kapsamında çok güzel bir paket aldım.Çok sanslı olmayan ben bu güzel projede yer alan 1000 kişiden biri olmuşum çok sevindim.Elimdeki son ürünleri de dagıttıkdan sonra  biraz  geç olsa da bu tanıtım yazısını yazmaya   karar verdim.

TRND BEPANTHOL PROJESİ
TRND BEPANTHOL PROJESİ
Proje kapsamında bana gelen kargo da ; 40 adet 3,5 gr 'lık tester halinde bepanthol krem,1 adet tam boy bepanthol krem ve 20 adet bilği kitapçığıyla anket yer alıyordu.

Özellikle testerların tam boy ürün de olduğu gibi tüpte ve kutuda gelmesi beni de çevremdekileri de çok mutlu etti.
TRND BEPANTHOL PROJESİ
İçinden çıkan önemli bilğiler kitağçiğini da çok sevdim.İlk başta sadece kremle ilğili bilğilerin yer aldığını zannetmiştim  ancak  bakımla ilğili her konuda faydalı bilğiler veriyor ve aklımızdaki bazı sorunların cevaplarını içeriyor.
Yazıların okunabileceği çekil de tüm sayfaları resimlemeye çalıştım :)
TRND BEPANTHOL PROJESİ
TRND BEPANTHOL PROJESİ

TRND BEPANTHOL PROJESİ
TRND BEPANTHOL PROJESİ

TRND BEPANTHOL PROJESİ
TRND BEPANTHOL PROJESİ

TRND BEPANTHOL PROJESİ
TRND BEPANTHOL PROJESİ
Kitapçık gerçektende faydalı bilğiler içeriyor ve kullanımının kolay olması,anlaşılır olması nedeniyle de çevremdekiler tarafından çok begenildi.Şimdi gelelim asıl konumuza BEPANTHOL KREME :
  • Bayıldım.Sürümü,emilimi,çok işlevsel olması,fiyatı ,boyutu vb nedenlerle çok sevdim.
  • Çevremdeki insanlarda çok sevdiler.Kremle ilğili hiç bir sıkıntı yaşamadılar.
Trnd projelerini ve ekibini seviyorum.Çalışmalarını titizlikle yürütüyorlar.Umarım sonraki çalışmalarında da olurum.Bepantol kremle ilğili ayrıntılı bir post hazırlıyorum.

Hiç yorum yok: