30 Eylül 2015 Çarşamba

AĞUSTOS - EYLÜL 2015 BİTEN ÜRÜNLERİM

Herkese merhaba
İndirimler geldi geçti ;alışverişler yapıldı yeni ürünler alındı derken ev baya bir ürünle  doldu.Bende son iki aydır kullandığım ve biriktirdiğim biten ürünlerimi sizlere tanıtmak sonra da onlardan kurtulmaya karar verdim.Yazın çok fazla ürün kullanmıyorum malum sıcaktan ötürü ama kışın üşenmeden düzenli bakımlarımızı,makyajımızı yapıp daha fazla ürün bitiriyoruz. Bende özellikle eylül ayında baya bir ürün bitirmişim.Ve poşeti iyice doldurmuşum.Lafı fazla uzatmadan son iki  ayda biten ürünlerime bakalım ;



 İlk olarak banyo ürünlerinden başlayalım bu ay boyunca evdeki yarım olan şampuanlara agırlık verdik ve ailece onları bitirdik.
ELİDOR DÖKÜLME KARŞITI ŞAMPUAN:Özellikle mevsim geçiçlerin de saçlarımda bir dökülme sorunu oluyor o dönemlerde bu tarz ürünleri kullanıyorum kıştan beri elimdeydi,dökülmeyi azaltıyor ve yumuşacık yapıyor belki daha sonra tekrar alınabilir.
DOVE BESLEYİCİ BAKIM ŞAMPUAN: Dove şampuanları benim saçıma iyi gelmiyor bunu da sevmedim şimdi yeni çıkardığı ince teli olanını deneyeceğim ondan da memnun kalmazsam dove şampuanlarını almak istemiyorum. Sertleştirdi saçlarımı ve kabarttı.
WATSON HİNDİSTAN CEVİZLİ DUŞ JELİ:Bunu çok sevdim bitti tekrar indirimde görürsem alırım.Köpürmesini,kurutmamasını sevdim.
KONAZOL ŞAMPUAN:Kolumda sıcaktan yara oluşmuştu doktor verdi kullandım kolumdaki yara iyileşti.Tekrar almam zaten ilaç
AGAT GARDİ SAÇ SPREYİ:Uzun zamandır benimle artık vedalaşalım.
HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ:Bu da uzun zamandır bizimle vedalaşıyoruz.
CAPİTOL DEODORANT: Bayılıyordum buna .Bim'den almıştım.Kokusunu çok sevdim.İz bırakıyordu ve parfümlüydü.
FREEDOM ve PRİVACY ERKEK DEODORANTI:İkisi de güzeldi ama Privacy olanının öneririm.Güzel bir hediye olur.(kardeşim bitirdi)

ŞELALE GÜL SUYU:Severek kullandım uzun sürede gitti.Tekrar almayı düşünüyorum.Çok da ucuz.
GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Maske olarak sürekli kullanıyorum 4 -5 ayda bir tane bitiriyorum. İnstagram da paylaştım zaten 3 tane de yerine aldım.
LA ROCHE POSAY GÜNEŞ KREMİ :Tester boydu.Daha önce 2 tane de bitirmiştim.Tekrar tam boyunu alırım hızlı emiliyor ve parlamıyor.
BEPANTOL KREM:2 tane tester bitirdik.Bu testerları annemle birlikte bitirdik tan boyunu da kullanıyorum çok da memnunum hızlı emiliyor.
AVON SAÇ SERUMU:Bunu çok seviyorum pazardan Avon satıcısından almıştım.Elimdeki yaglar bitince tekrar alırım yaglandırmadan saçı çok güzel nemlendiriyor.
FLORMAR LİP BALM:Yazısını yakında yazacağım ,yarısını kullandım yarısı da yere düştü kırıldı.4 tane yedeklediğim için atıyorum.
COLGATE DİŞ MACUNU:Çok sevdim kullanımı çok kolay ve çok güzel temizliyor.Beyazlık özelliği vaat etse de şu ana kadar dişlerimi beyazlatan bir macunla karşılaşmadım bu da beyazlatmadı. Ama güzel temizledi.
PERLODENT PERFECT CLEAN DİŞ MACUNU:Çok uygun fiyatlıydı kocamandı.Tekrar indirimde rastlarsam alırım.
JAPON PAZARI ASETON:Çok kötü kokuyor ama güzel çıkarıyor ojeyi.Mecbur kalırsam tekrar alırım ama özellikle almam.
SOLAİT 30 FAKTÖR GÜNEŞ KORUYUCU:Geçen seneden beri kullanıyorum.Yanda taşıması çok kolaydı.Görürsem yine alırım.

ROOMSTAR ODA  KOKUSU: Bim'den almıştım.Çok bereketli bir üründü.Kullan kullan 8 ayda anca bitti.Kokusu kalıcıydı.Başka bir çeşitini alabilirim.
MARMADOS LİMON ÇİÇEĞİ KOLONYASI: Çok kötü bir kolonya sakın almayın diye koydum.Çok keskin bir limon kokusu var elime döktüğüm anda gözlerim yaşarıyordu.
RAİD SİNEK SAVAR:Yaz boyu kullandık ama bir faydasını da görmedik almayın derim işe yaramıyor.

KİPA LADY 40'Lİ PED: Ekonomik pakette olduğunda daha çok seviyorum.Bunun emiciliği,yapısı ve ucuz oluşu sevdiğim özellikleri.3 tane de yedek aldım.Tekrar alırım bulursam.
BABYDREAM SABUN:Hediye edilmişti.Yazın sabah rutinim de sabun kullanmayı seviyorum.Bunu da uzun bir süre kullandım.
ERRUHA NAR VE BITTIM SABUNU: Dogal sabunlardı.Severek kullandım.Elimde 3 tane daha başa çeşitinden var.Görürseniz bakın derim.
ISLAK MENDİLLER: Sleppy olanını seviyorum.Çok uygun fiyatlı.Tekrar alınabilir.Aslanlı pamuk bundan uzak durum yüzümü çiziyor içinde parçalar var.Ojelerimi çıkartırken kullandım ,zor bitirdim.

Benim bitenlerim bunlardı.Yerlerine yeni ürünler alındı bile.İçerinde ayrıntılı merak ettiğiniz bir ürün varsa sormaktan çekinmeyin sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.

Hiç yorum yok: