2 Ekim 2015 Cuma

YAZ FAVORİLERİM (2015)

Herkese merhaba
Soğuk bir ekim ayında sizlere yazın o sıcak,içimizi ısıtan günlerinde severek kullandığım ve yaz favorilerim  dediğim ürünleri anlatacağım.Biliyorum geç oldu ama havalar soğuyana kadar benim için  hala yazdı; hangi ayda olduğumuzun önemi yoktu.Ekim geldi; rüzgarı ,yagmuru ve soğugu da beraberinde getirdi :(
Yaz boyunca çok fazla yeni ürün denedim; ama sevdiğim ürünleri agırıklı olarak kullandım diyebilirim.Çoğunun yazısı mevcut ama yazısı olmayanların da yazılarının yazılması yakındır takipte kalın :)


Bakım favorilerim bu şekilde;Çok uzatmamak için ayrıntılı olarak yazısını yazdığım ürünlerin linklerini bırakacağım oradan ulaşabilirsiniz :

  • ISANA SENSİTİVE DEO STİCK:Yazın severek kullandım bitmesine çok az kaldı ;ayrıntılı yazısına buradan ulaşabilirsiniz
  • DAX SUPERGRO SAÇ BAKIM YAGI: 15 günde bir maske olarak kullanıyorum.Yazın sonuna dogru keşfettim ama iyi ki keşfetmişim.Çok sevdim.Yazısına buradan ulaşabilirsiniz
  • ALTERRA ALEO VERALI GÖZ ROLL ON:Yazın makyaj altına kullandım.İçinde çok az kadı,hızlı emilmesi ve güzel nemlendirmesi nedeniyle gelecek yaz da alabilirim.yazısına buradan ulaşabilirsiniz
  • BEPANTOL KREM:Bu tester boyu ama tam boyunu da kullanıyorum.Neden daha önce keşfetmemişim diyorum.yazısı için buraya tıklayın
  • MEDİWELL DUDAK KREMİ TUTTİ FRUTTİLİ :Bu kremlerin kokusuna bayılıyorum harika nemlendiriyorlar. Benim ilk favorim bu tutti fruttili olanı.Yazısı için
  • KALYON TIRNAK ETİ SERTLEŞTİRİCİSİ: Bu yaz tırnaklarım sürekli kırıldı,çatladı onu iyileştirmek için bu ürünü kullandım.Bazen de koyu ojelerimin altına base coat olarak değerlendirdim.İki durumda da sevdim.Yazısı için
  • MİSTİK YAG:İşte bu yaza damgasını vuran ürünlerden.Sürekli kırılan tırnaklarımı kesmek zorundaydım.Bu de tırnaklarımı çok güzel uzattı ve sertleşen tırnak etlerimi yumuşattı.yazısı için;
  • THALİA EL KREMİ:Uzun zamandır kullanıyorum bitmek üzere,hayvanlar üzerinde test yapmıyor organik içerikli,az bir miktarı bile nemlendirmede yeterli geliyor daha ne olsun.yazısı
  • FRETERNİKUS AYAK BALSAMI:Yazın yanan ayaklarımı serinletme de çok başarılı,Bazen bacaklarım da da kullandım o zamanda çok sevdim.Fiyatı,boyutu piyasa da ki rakiplerine göre oldukça fazla. Çok da seviyorum yaz kış kullanıyorum.yazısı
  • SUN OZON SAÇ BAKIM SPREYİ:Saçları güneşten korumayı vaat eden bu ürünü özellikle saçımı açık bıraktığım zaman kullandım.Çok güzel bir parlaklık verdi. Yazısı burada
  • LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAG:Yazın severek kullandım şimdi de yenisini kullanıyorum başarılı bir ürün;yazısı burada
  • GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Her daim favorim.Bittikçe de yedekliyorum.
  • COLGATE DİŞ MACUNU:Çok pratik buldum,temizlemesi başarılı ama piyasa da ki çoğu diş macunu gibi beyazlatmıyor.Yazısı burada
  • ISANA SİYAH VE BEYAZLAR İÇİN DEODORANT:Leke bırakmıyor,koruması başarılı,uygun fiyatlı kokusu güzel seviyorum bu markanın ürünlerini yazısı burada
  • TRESAN SAÇ TONİĞİ:Severek kullanıyorum kocaman boyutu ile gönlümü çaldı.Saç diplerindeki kaşıntıyı aldı.Yazısı burada
Bunlarda benim yaz boyunca kullandığım ve favorim olan kozmetik ürünleri ;Bunların da çoğunun yazısını yazdım ;
  • RİVAL DE LOOP KAPATICI:Yaz kış favorim olan bir kapatıcı 03 rengini yazın 01 rengini de kışın severek kullanıyorum ;yazısı burada
  • ESSENCE FAR BAZI:Uzun zamandır kullanıyorum.Benim için hem far bazı hemde göz altı kapatıcısı olan bir ürün. Yaglı göz kapaklarımda çok güzel farı sabitliyor.Yazısı burada
  • ESSENCE PURESKİN PUDRA:Yazısı yakında blog da ama bu ürünün sivilce karşıtı olmasını çok sevdim.İndirimde bulursanız temin edin derim.
  • ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA:Uzatmasına kirpikleri tek tek ayırmasına bayıldım.Yazısını yakın zamanda yazıyorum.
  • RİVAL DE LOOP YOUNG TERRA COTTA FAR:Rengine bayıldım.Fırınlanmış far seviyorsanız bu seriye bakın derim.Sedefli çok aydınlık bir far.Yazın bunu ve kahve rengi göz kalemini takım yaptım yaparak çok sık kullandım.Yazın favori makyajımdı.
  • GOLDEN LADY GÖZ KALEMLERİ:Bende 5 rengi var yumuşacıklar ve kalıcılar far olarak da kullanılabiliyorlar.
  • H&M LİP GLOSS: Az bir yapışıklık verse de fiyatına göre yapısı,kokusu,ışıltıları  harika.Tek başına da kullandım rujlarımın üstüne de çok sevdim.
  • ESSENCE XXxL LONGLASTİNG MAT LİPGLOSS: Nude renkli olan mat yapıdaki bu lipgossa bayıldım.Tekrar alırım. Kokusu,sürümü inanılmaz kolay.Yazısı burada
  • ESSENCE GEL TİNT 01 VE 02 RENKLERİ:Günlük makyajım da tint kullanmayı seviyorum.Yapış yapış değil ve çok dogal bir renk veriyorlar.Yazıları burada ve burada
  • RİVAL DE LOOP 59 NUMARA RUJ:Bu renk benim için yaz kış ayrımı olmayan bir renk.Çok seviyorum ve sürekli de kullanıyorum.Bu biterse yeniden alabileceğim bir ruj.Yazısı burada
  • Oje  olarak da bu yaz renkli oje kullansam da genel de nude ve temiz renklere elim gitti favori ojelerim :
  1. Flormar summer light 05
  2. Flormar summer light 07
  3. flormar 246
  4. flormar jelly look amatrah
Benim yaz boyunca kullandığım ve favorim olan ürünler bu şekildeydi.İçlerinde kullandığınız ürünler varsa yorumlarınızı bekliyorum.Sonra ki yazım da görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın :)


Hiç yorum yok: