8 Ekim 2015 Perşembe

EYLÜL AYI FAVORİLERİM(KOZMETİK VE BAKIM )

Herkese merhaba
Sanırım favorilerim yazılarını tutturamayanlardanım ya çok erken yazılarım yada çok geç .... Sanırım sürekli aynı ürünlere elim gittiği için yeni ürünleri denemek istememden kaynaklanıyor bu durum.Daha geç olmadan  eylül ayında kullandığım ve favorim olan ürünleri anlatmak istiyorum.Çoğunun yazısını yazmışımdır zaten yazmadıklarımın yazıları da yakındır :)

İlk olarak bakım ürünlerimden bahsetmek istiyorum benim için bakım ,makyajdan biraz daha önde malumunuz ;


  • RİVAL DE LOOP Q10 GÖZ KREMİ:Çok güzel nem veriyor ,kalın yapılı olması nedeniyle geceleri kullanıyorum.Verdiği nem bana tüm gün yetiyor. Q10 olmasına rağmen yaşlanma karşıtı etkisini göremedim ama yoğun nem arıyorsanız bu seriye bakın derim havalar  biraz daha soğuduğunda cilt kremlerini de  kullanacağım.
  • ARKO KLASİK EL KREMİ:Havalar soğudu yogun nem verdiği ve kalın yapısı dolayısıyla bu ay çok sık kulandım.Sanırım 2 tüp bitirdim.Kış boyu çantama atmayı seviyorum.
  • FLORMAR MENTOLLÜ LİP BALM: Yazısı yakında blogda ama tadına ve kokusuna bayıldım.
  • LOREAL ÜÇ ETKİLİ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU:Bu ay sıklıkla temizleme suyu olarak bunu kulandım.Bence başarılı yakında yazısını yazacağım.
  • AGİVA WAX:Jöle gibi çok güzel kokuyor saçımı örmeden sürüyorum açınca buklelerim daha kalıcı oluyor.
  • JOHNSONS BABY OİL:Kış geldi kollarım bacaklarım pul pul dökülmeye başladı onun için kullandım.
  • FA PİNK PASSİON ROLL ON:Kokusu çok güzel bayram indiriminde almıştım severek de kullanıyorum.Yazısını yazarım.
  • DERMOKİL ARGAN YAGLI KİL MASKESİ:Hem cildimin yagını emiyor,temizliyor hem de nem veriyor çok seviyorum bu ayda severek kulandım sanırım önümüzdeki ay bitenlerim de görürsünüz.Yazısını yazmıştım.
  • RİVAL DE LOOP  POWDER :Güzel bir pudra sabitlemesini seviyorum.Rengi bana tam uyuyor.Yazısını yazmıştım.
  • ESSENCE QUATTRO 05 :Toprak toplarını hep sevmişimdir.Bu paleti de çok sevdim özellikle kahve rengi olanlarla geçiş yapmayı çok seviyorum.
  • FLORMAR PUFFY EYE SHADOWS 01:Yazısını yakında yazıyorum.Ama günlük  olarak kullanılabilen çok güzel bir aydınlatıcı benim için.
  • GOLD MARKA FIRÇA: Eğik kesili kılları olan bu fırçayı kipadan almıştım.Kavis bölgeme gölge yaparken çok sık kullandım.
  • FLORMAR 504 GÖZ KALEMİ:Kalemleri  eyeliner olarak kullanmayı seviyorum.Bu kalemlerin de ışıltısını seviyorum.
  • ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA :Yazısını yakın zamanda yazacağım.
  • ESSENCE 04 CAT ON THE WALK RUJ:Günlük olarak kullanılan çok güzel bir bordo.
OJELERİM :(Yazılarını sırasıyla yazıyorum)
  • FLORMAR VİNTAGE GOLD
  • FLORMAR SATİN MATTE HAVANA
  • FLORMAR 256
Gelelim diğer favorilerime;


KİPA ISLAK MENDİL:İçinde 80 tane var,kullanımı kolay çok da uygun fiyatlı.Bazıları çok yapış yapış olurken bunda o tarz bir sorun yaşamadım.
CAFE CROWN LATTE:Yumuşak kahve içmeyi çok seviyorum.Sizde yumuşak kahve severseniz bunu bir deneyin derim.
VİVİDENT ŞEKER:Çantamda bulunduruyorum.Özel bir durum olduğunda  kullanıyorum,çok güzel bir nefes veriyor.Deneyin derim.

Benim eylül ayı boyunca kullandığı ve favorim olan kozmetik,bakım ürünlerim bu şekildeydi.Kullandığınız ürünler varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: