27 Ekim 2015 Salı

RESTOREX İNCE TELLİ VE YAĞLI SAÇLAR İÇİN SAÇ UZATICI ŞAMPUAN

Herkese merhaba
RESTOREX markasını duymayan kalmamıştır sanırım.Çok fazla reklamı döndü televizyonda.Upuzun saçlı bir kız vardı.Herkesin dikkatini çekmişti.Benim de dikkatimi izlediğim vakit çok çekmişti.Genel olarak hızlı bir şekilde  saç uzatmayı vaat eden bir  şampuan markası.Uzun süredir saçlarım belimdeydi. Bir gaza gelip saçlarımı omuzlarımda kestirdim.Güzel oldu ama uzun saça alıştığım için kısa saçlı halimi pek sevemedim bu nedenle de  saçlarımı uzatmak için arayışlara başladım.Yazın bir markette 2'li paket halinde bu şampuanı gördüm.Farklı farklı çeşileri vardı ve ben de kendi saçım için olanını yani  ince telli  ve yağlı saçlar için olanını aldım.İyi ki almışım :)Yaz boyu severek kullandım.



Yağlı ve ince telli saçlarım var ve genel de benim saç tipim için piyasa da şampuan bulmak zor iç,Bu tam benim saç tipim için;yağdan arındırıyor ve ince telli saçlarımı ağırlaştırmıyor.Genelde bu tarz arındırıcı şampuanlar saçlarımı kuruturken bunda kurutma gibi bir problem yaşamadım.Yaz mevsiminde her gün yağlanan saçlarımı güzelce temizlemesi beni çok mutlu etti.2. günün akşamında saçların yeni yağlanıyordu.

İçeriği bu şekilde;içinde sarımsak özleri var bildiğiniz gibi sarımsak saç büyümesinde ve yeni saçların çıkmasında yardımcı bir ürün.Bu nedenle de bu tarz ürünlerin içinde sarımsak özü,yağı vb çok kullanılıyor.Saçlarımın uzamasında tek başına ne kadar faydalı olduğunu söyleyemem çünkü bu ürünü kullandığım süre boyunca belirli aralıklarda saç maskesi de yaptım.Ama hiç uzamayan saçlarım gözle görülür derecede uzadı.Bu sonuçta bu ürünün de payı olduğunu düşünüyorum.İçerik olarak en güzel yanı da içinde paraben olmaması.Bu yönüyle bile alınması gereken başarılı bir şampuan.
Açık yeşil renkte ve bitkisel bir kokusu var.Kokusu rahatsız etmiyor hatta ben kokusunu çok seviyorum.Çok güzel köpürüyor.Az bir miktarı yeterli geliyor.Ben 1 kez saçlarımı bununla şampuanlıyorum. Temizlemesi ve arındırması son derece başarılı.Genel olarak toparlamak adına;

  • Çok uygun fiyatlı.Genel de ikili olarak 7-15 TL arası bulabilirsiniz.
  • İçinde paraben yok
  • Saçları temizlemede son derece başarılı,
  • Saçları uzatıyor
  • Saçları kurutmuyor , yıpratmıyor ve dökmüyor.
  • Kokusu çok güzel
  • 650 ml ekonomik bir ürün.
Genel olarak sevdiğim bir şampuan oldu.Yazın tek başına kullandım ve neredeyse bitirdim.Şimdilerde başka bir şampuan kullandığım için bu ürünü saç maskesi yaptığım zaman arındırıcı şampuan olarak kullanıyorum .Eğer sizinde yağlı ve uzamasını istediğiniz saçlarınız varsa bu şampuanı şiddetle öneririm.Benim bu ürünle ilğili söyleyeceklerim bu kadardı.Sonra ki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: