18 Ekim 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 5:BEAUTYHOMEBS'IN ÇANTASINDA NE VAR ?

Herkese merhaba;
İyi pazarlar.Bir pazar günü daha geldi ve yeni bir konuk yazarımla karşınızdayım.Zaman ne kadar çabuk  geçiyor anlamıyorum dogrusu ;konuk yazar  köşemin 5. haftasına gelmişiz bile sanki daha gün gibi başladığım vakit.Bu hafta ki konuğum yeni bir blogger ve aynı zamanda instablogger olan beautyhomebs  yani Büşra oldu.Ben kendisiyle yaptığım sohbetlerde çok eğlendim.Çok anlayışlı ve kibar bir arkadaşımız.Daha yolun başında ama ben iyi bir blogger ve iyi bir öğretmen olacağından eminim.Sizleri de çok sıkmadan ve fazla meraklandırmadan  sözü arkadaşıma bırakıyorum :)


Evet arkadaşlar herkese merhaba :)

Önce sizlere kısaca kendimi tanıtmak istiyorum. Adım Büşra, kısaca Büş diyebilirsiniz. 19 yaşındayım, Kıbrıs'ta İngilizce Öğretmenliği bölümünü okuyorum. Yaklaşık 2 hafta önce blog açtım, instagram da ve bloğum da oldukça aktifim.Eğer yazımı beğenirseniz beni oradan da takip edebilirsiniz, linkleri aşağıya bırakıcağım. 
Sizlere çantamda olan şeyleri kısaca anlatacağım.Biraz uzun bir yazı olacağı için dilerseniz hemen başlayalım :)
Çantamı geçen sene Boyner mağazasından 150 TL civarında bir fiyata almıştım.Sonbahar için oldukça kullanışlı bir çanta. Hem büyük hem şık, beğenerek kullanıyorum. İçinde bir boy küçük çantası mevcut onun dışında herhangi bir fermuar vs yok.

Önce makyaj çantamdan başlamak istiyorum, makyaj çantam yine Boyner mağazasından, aldığım Just Cavalli parfümünün yanında hediye olarak verilmişti.

Evet, makyaj çantamın içinde olan ürünler..
Just Cavalli parfümüm, inanılmaz fresh bir kokuya sahip ve günlük kullanabileceğiniz bir parfüm.
Bir adet lastik toka ve iki adet tel toka,
Bir adet lipbalm ve ruj,
Bir adet rimel,
Bir adet el kremi,
Bir adet ayna,
BioBellinda BB krem,
Flormar Siyah Göz Kalemi,
Minik bir törpü,
İçerisinde pet ve çamaşır bulunan küçük bir poşet.
Bir kozmetikçiden aldığım bu aynayı çok ama çok seviyorum. Deseni, minik notu çok tatlı :) Everything will be ok (Her şey iyi olacak). Her bayanın çantasında kesinlikle bulunması gereken bir şey bence ayna. Her an ihtiyacınız olabiliyor.
Gratisten almış olduğum Lipbalm ve Farmasinin matte serisinden 2 numaralı ruju. Ben sürekli ağır makyaj yapan biri değilim, yaptığım makyaja uygun ruju çantama atıyorum. Ama Farmasinin bu rujunu genelde günlük olarak kullanıyorum. Lipbalm da bazen dudaklarım kuruyup çatlayabiliyor, o zamanda ruj sürünce kötü bir görüntü oluştuğu için lipbalm her zaman yanımda oluyor.
Yine Gratisten aldığım wet n wild markasının bir rimeli. Günlük kullanabileceğiniz çok pratik bir rimel bence. Acelem varsa veya o an kirpiklerimi ayırmaya vaktim yoksa bu rimel benim favorim! Sizinde böyle bir rimele ihtiyacınız varsa hiç beklemeyin alın derim. Fiyatıda oldukça uygundu. Bir de görmüş olduğunuz Flormar Siyah Göz Kalemi. Yine acelem olduğunda veya eyeliner sürüp silmekle uğraşamayacağım bir günse göz kalemi kullanıyorum. 
Lastik toka ve tel toka yine hemen hemne her bayanın çantasında bulunan ürünler. Ek olarak mini törpümü de çantamda taşıyorum çünkü gün içinde tırnağım kırılınca rahatsız ediyor beni, eşyalara dokununca falan takılmasından rahatsız oluyorum.Bu minik törpüyle anında halledebiliyorum
Nerden aldığımı şuan hatırlayamadığım bir el kremi. Ambalajına ve rengine aldanıp aldım. Nemlendirme özelliğinin çok iyi olduğunu söyleyemeyeceğim, anlık iyi ama bir 15-20 dakikaya elleriniz tekrar kuruyor. Bitirmek için şuan bunu yanımda taşıyorum normalde Arko Nem El Kremleri favorim.
BioBellinda BB kremi, kuaförümün tavsiyesi üzerine 25 TL civarında bir fiyata aldım. Çok ağır bir bb değil, doğal görünüyor. Günlük kullanıyorum
Makyaj çantam bitti, şimdi diğerlerine geçelim :)
Uzun bir yolculuğa çıkıyorsam, yani 1-2 saatlik, yanıma şiir kitabı alıyorum. Bu ince şiir kitapları  ağırlıkta yapmıyor, şiir okumayı seven biri için ideal.
Evet, tabi ki çantamızdan eksik olmayan cüzdanlarımız. Cüzdanımın fazla gözünün olmasına dikkat ediyorum çünkü fiş,kart vs cüzdanımda saklıyorum bazen. Bu cüzdanı bir kozmetikçiden 40 veya 45 TL ye almıştım. Severek kullanıyorum rengi de çok hoş :)
Bunları da kısaca anlatırsam ;normalde  Karadeniz de yaşadığım için her an yağmur tehdidiyle karşı karşıyayım,  o nedenle de çantamdan şemsiyemi eksik etmiyorum. Yine şarj cihazım, kulaklığım olmazsa olmazlarımdan. Yine duyduğum bir şarkıyı,sözü veya alacağım bir şeyi unutmamak için minik not kağıtlarıma yazıyorum bu yüzden çantamda onlar da mevcut.

İşte benim çantamda olan şeyler bu kadar kızlar :) Sizin çantanızda neler var? #çantamdanevar hashtagiyle instagramda bizimle paylaşırsanız çok sevinirim :)
Yazımı okuduğunuz için çok teşekkürler beğendiyseniz bloguma ve instagram hesabıma uğramayı unutmayın :)
İnstagramda ben ;  @beautyhomebs
Blogspotta ben ; beautyhomebs.blogspot.com

Konuğum olduğu için Büşra'ya çok teşekkür ederim.Siz de konuğum olmak ve çantanızdaki ürünleri bizimle paylaşamak istiyorsanız mesaj atmayı unutmayın.Cevaplarınızı bekliyorum :)
Mail:senbenvehayatblog@hotmail.com

Hiç yorum yok: