23 Ekim 2015 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 141:ESSENCE PURESKİN ANTİ-SPOT COMPACT POWDER

Herkese merhaba

Bilen bilir daha önce bahsetmişimdir karmadan yağlıya dönük bir cildim var.Yaz kış özellikle de T bölgem yağlanır parlar ve sivilce oluşumuna elverişlidir. Buna rağmen de gözenekleri tıkadığı için çok sık pudra kullanmaktan kaçırırım.Genelde pudralar da aradığım özellik matlaştırsın ama gözenekleri de kapatmasın.Bu tarzda bir pudra arayışındayken Essence markasının sivilce karşıtı bir cilt bakım serisi çıkardığını duydum.Bu serinin içinde de  bugün bahsedeceğim pudrayı görünce almak ve denemek istedim.Normal fiyatı da 11 lira olan bu pudrayı bir indirim döneminde 6 tl ye aldım ve aldığımdan beri de T bölgemde severek kullanıyorum.


Essence markasının bu pureskin serisindeki tüm ürünler sivilce karşıtı ve içlerinde salisilik asit içeriyor.Seride temizleme jeli,tonik,peeling,krem gibi cilt bakım ürünlerinin yanında bb cream,kapatıcı ve pudra da var.Serideki tüm ürünler uygun fiyatlı ve özellikle genç ciltlerde vaat ettikleri etkiyi yerine getiriyorlar.

Pudranın 4 rengi olması lazım bende ki 03 nude rengi; kapatıcılığı azdan ortaya dönük ve rengi ciltle bütünleşiyor hemen.
Yapısı çok ince,gözeneklere dolmuyor,gün içinde 4-5 saate kadar dayanıyor.T bölgemde verdiği matlık başarılı ama tazelemek gerekiyor elbete tüm gün o matlık kalmıyor.
Rengi benim cildim ile tam oldu.Renk skalası başarılı.2 pembe 2 tane de sarı alt tonlu renk var.Kullandığım süre boyunca sivilce vb sorunla karşılaşmadım.Genelde T bölgemde kullansam da göz altlarım da kapatıcıyı sabitlemede kullandığım vakit sabitlemede başarılıydı.Ben sabitlemesini, matlaştırmasını , yapısını ,uygun fiyatlı olmasını çok sevdim. Gratis ve Rossmann marketlerde bulabilirsiniz.Özellikle genç ve sivilceye yatkın bir cildiniz varsa özellikle alın deneyin derim.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: