25 Ekim 2015 Pazar

KONUK YAZAR KÖŞESİ 6:GAMZENİN_DÜNYASI74'UN ÇANTASINDA NE VAR?

Herkese merhaba
Kasım ayının son pazar günün de daha sizlerleyim.Hepiniz bloguma hoş geldiniz. Bildiğiniz gibi her pazar günü blogum da bir konuk yazar ağırlıyorum.Bu haftanın konuk yazarı da @gamzenin_dunyasi74 hesabının ve http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr/ blogunun sahibi Gamze.Kendisi ;,blogger  anne ve bir ev hanımı, ama umutlu olan cinsten :) .Kendisine boguma konuk olduğu için çok teşekkür ederim.Sözü ona bırakıyorum ; bakalım arkadaşımın çantasında neler varmış onlara bakalım ;


Herkese merhaba,
Ben Deniz Gamze. Gamze'nin Dünyası adlı blogum da sevdiğim ve tecrübe edindiğim konular ile ilgili yazılar paylaşıyorum.Sevgili Evin tek kızı Mona'nın davetine katılarak çantamın içeriğinin sır perdesini aralamaya karar verdim ;)Bir anne olarak yanımda genelde iki çanta taşırım. Bu sebepten dolayı kendi çantamda sadece o gün gerekli olanları bulundururum. Önceden çantam gerekli gereksiz bir sürü eşya ile doluydu ama artık yüküm iki kişilik ve kızımın eşyaları her zaman ön planda.


Güncel çantam bu yağ rengine çalan model (fotoda biraz koyu çıktı). Genelde kıyafetime göre seçim yaparım ama artık zaman kıtlığından bu ince işler ile uğraşmıyorum. Cüzdan seçimim de öyle, yeter ki bana göre kullanışlı olsun. İçeriği alışveriş notları, kartlar, kartvizitler, kimlik, kalem, para ve bir ton alışveriş fişinden oluşur. Özel notlar ve aile fotoğrafları da mevcut oldukları için, affınıza sığınarak, sadece saymakla yetiniyorum.
Cüzdan dışında güneş gözlüğü, sıkıldığımda saçımı toplayabileceğim toka, kâğıt mendil,sakız, bisküvi, el kremi, dezenfekte etmek için jel (el yıkama mümkün olmayan yerlerde) ve tabi ki minik makyaj çantam.


Makyaj çantasından ziyade ıvır zıvır ile doludur. Kaybolmaya mahkum nesneleri burada muhafaza ederim. Ağrı kesici, her ebattan yara bantları, küçük cam törpü, ayna, güncel makyajımın dudak kalemi ve ruju, göz kalemi, Carmex lipbalm, pudra ve makyajı matlaştırmak için emici kağıtcıklar.
İşte benden bu kadar. Biliyorum çok da heyecan verici değil ama dediğim gibi sadece gerekenler var yanımda. Ah ve tabi ki cep telefonum da var ama fotoğrafları onun ile çektiğim için görselde yoktu (Telefonum  iPhone 4 ve çok da memnunum. 
Bu etkinliğe katılmak bir zevkti ve ev sahibi Evin tek kızı Mona'ya çok teşekkür ederim. Güzel deneyim oldu, hevesli olan herkese tavsiye ederim. Ayrıca beni merak edenleri bloguma da beklerim...www.gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

Sevgili arkadaşıma davetime katıldığı için çok teşekkür ederim.Sizde konuk yazarım olmak ve çantanızdakileri bizlerle  isterseniz ;
@evintekkizimona  hesabına yada senbenvehayatblog@hotmail.com mal adresine mesaj atmayı unutmayın.
Sonra ki yazıma adar kendinize iyi bakın ve takipte kalın .

Hiç yorum yok: