19 Ekim 2015 Pazartesi

REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUAN YORUMLARIM

Herkese merhaba
Umarım iyisinizdir yeni bir hafta başlıyor ve yeni başlayan haftaya son zamanlarda severek kullandığım ve saç dökülme sorunumu çözen bir şampuan deneyimimi paylaşarak başamak istedim.
İnce telli,hacimsiz,dipleri yağlı ama uçları kuru olan kırılmaya elverişli saçlarım var.Yani bakımı oldukça zor ve zahmetli.Özellikle son iki aydır  bunların dışında bir de saçlarım dökülüyor.Dönem dönem saç dökülme sorunu yaşarım ama bu sorunlar 1-2 hafta da düzelirken bu seferki düzelmedi.Ben de son 1,5 aydır düzenli kullandığım bu şampuanla saç dökülme problemime çözüm buldum.

Aslında ilk kullanmaya başladığım da biraz tereddütlüydüm.İşe yarar mı diye şüphelerim vardı.Çok popüler ürünlere karşı böyle bir tutumum var ne yazık ki ama hakkında söylenen övgüleri hak ediyor dogrusu.Ürünün yarısından fazlasını kullandım ve bitince  ileri de  dökülme sorunu yaşadığım da kullanmak için yenisini  tekrar alacağım.
Revox at kuyruğu şampuanı ; atlar için kullanılan formülün insanlara uyarlanmasıyla ortaya çıkmış bir ürün.Saç derisini temizlemeyi,oksijen ve besin alımını arttırmayı,saç dökülmesini azaltmayı,saçları güçlendirmeyi vaat eden bir ürün.Saçları çok güzel temizliyor ,yağdan kirden iyice arındırıyor.Ayrıca saç dökülmesini önleme konusunda kullandığım en iyi şampuan ve saç dökülmemi  %90 oranında azalttı. 

İçerik olarak da bu şekilde.Ben içerikten anlamadığım için sizler için paylaşıyorum.
6 ay kullanım ömrü var ve 400 ML boyutu var.Genel olarak ürünün bendeki yorumlarını ve kullanımını özetlersek ;
  • Hafta da 3 gün kullanıyorum ve saçlarımı 1 kez şampuanlıyorum. Saçlarımı şampuanladıktan sonra 2-3 dakika köpükle bekletiyorum sonrada duruluyorum.
  • Saç kremi kullanmadığım da  bile saçlarım yumuşacık oluyor ve  saç kremini kullanmama gerek kalmıyor.
  • Saç bakım yağı kullanmasam da saçlarımın uçları yıpranmadı ve elektriklenmedi.
  • Saç dökülmemi %90 oranında azalttı , bu etkisini de 10  gün sonra gösterdi.
  • Saçlarımda yıpranma,saç diplerim de kaşınma,kepeklenme,kuruma vb sorunlara sebep olmadı.
Ben kullandığım süre boyunca çok memnun kaldım.İleride tekrar alacağım .Benim bu ürünle ilğili puanım 5 üzerinden 5.Siz de saç  dökülmesi sorunu yaşıyorsanız  bu şampuana bir göz atın derim.

Bu ürün;denemem için firma tarafından gönderilmiştir.Yorumlarım tamamen objektif düşüncelerimi yansıtır.

Hiç yorum yok: