4 Kasım 2015 Çarşamba

EKİM 2015 KOZMETİK VE BAKIM FAVORİLERİM

Herkese merhaba

Yine biraz geç kalmış bir favoriler yazısıyla karşınızdayım.Sanırım ben bu tarz favoriler yazılarının zamanını tutturamayanlardanım :( Daha da geç olmadan kasım ayının başında yayınlamak istedim.Bahsedeceğim çoğu ürünün yazısı blog da mevcut yazısı olamayanların da yazıları en kısa zamanda yayılacak merak etmeyin.Şimdi önce bakım sonra da kozmetik ürünleri olacak şekilde favorilerime bakmaya başlayalım ne dersiniz :)


  • HOBBY BÖGÜRTLEN ÇİÇEKLİ DUŞ JELİ:Yazısını en kısa zamanda yazacağım.Çok uygun fiyatlı ve çok başarılı bir ürün.Cildimi kurutmuyor ve çok güzel kokuyor.
  • REVOX AT KUYRUĞU ŞAMPUANI:Çok severek kullanıyorum.Saç dökülmemi %90 azalttı bayılıyorum bu ürüne.Bitmesine de az kaldı.Bitince tekrar alacağım.
  • HC HAİR CARE SAÇ BAKIM COMPLEXİ: İkinci şişemi aldım.Ne kadar sevdiğimi siz anlayın :)
  • NİVEA YÜZ YIKAMA KÖPÜĞÜ:Bende ki karma ve yağı ciltler için olanı.Çok seviyorum bu ürünü.Sabahları kullanımı oldukça kolay.Yazısını da bir kaç gün içinde yayınlayacağım.
  • ALTHAPRA KALSİYUM TABLET:Mevsim geçişlerinde bu tarz tabletleri tüketmeyi seviyorum.Bu ürünün de içimi oldukça kolay ve çok da uygun fiyatlı. Rossmann'lar da satılan bir marka.Denemenizi öneririm.


  • ESSENCE 04 ON THE CAT WALK RUJ :3. rujum.Rengini çok seviyorum.Özellikle sonbahara çok yakıştırıyorum.
  • FLORMAR PUFFY BLUSH 03 GROW LOVE: Günlük kullanıma çok uygun bir pembe renk.Görüldüğü kadar koyu durmuyor ciltte .ok severek kullandım bu ayda.
  • FLORMAR PUFFY EYESHADOWS 01 :Günlük olarak kullanalılabilecek çok hoş bir aydınlatıcı renk.Ben genelde aydınlatıcı olarak severek kullanıyorum.
  • ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA: Fırçasına,kirpikleri tek tek ayırmasına hastayım.Yazısı  yakında blogum da olacak.
  • FLORMAR SATİN MATTE HAVANA:Bu rengi çok severek kullanıyorum.Yazısını yazacağım ayrıntılı duruşunu instagram  hesabım  da bulabilirsiniz.
  • FLORMAR 417 :Çok güzel mavi alt tonlu bir gri renk.Yazısını da yazmıştım.
Benim bu ay boyunca kullandığım favori ürünlerim bunlardı.Hepsini çok severek kullanıyorum.Sizin bu ürünle ilğili yorumlarınız varsa yorum olarak bırakmayı unutmayın.Sonraki yazımda görüşene kadar kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: