29 Kasım 2015 Pazar

KASIM AYI FAVORİLERİM


KASIM AYI FAVORİLERİM

Herkese merhaba
Kasım ayının da sonuna geldik,zaman ne kadar da hızlı geçiyor anlatamam,bana mı öyle oldu yoksa herkese mi oluyor bilmiyorum ama kışın zaman daha hızlı geçiyor.Havaların da erken kararmasıyla birlikte  gün bitiyor ve yerini geceye bırakıyor :)Gece insanı olmadığım içinde bana daha kısa geliyor.
Genel de kasım ayını pek sevmem ,ne tam anlamıyla kıştır ne de tam anlamıyla sonbahardır.Sürekli değişik hava, kasvetli,insanın içini karartıyor.Genel de de kasım ayında hiç güzel şeyler olmaz :) 

Bu ay boyunca çok fazla yeni ürünüm olmasına rağmen genelde eski ürünlerime agırlık verdim.Bu kadar konuştuktan sonra geçelim ürünlerime ;

KASIM AYI FAVORİLERİM

FRETERNİKUS AYAK BALSAMI:Uzun süre ayakta durduğum için hem ayaklarımı rahatlatmak hem de bacaklarımdaki yorgunluğu gidermek için kullanıyorum çok da memnunum. RİTUEL DE BEAUTY BURUN BANDI:Bu aralar grip olamak üzereyim.Burnum tıkalı ve nefes alamıyorum.Onun için kullanıyorum ve başarılı buluyorum. DERMOKİL ARGAN YAGLI MASKE:Bir maske hem cildi yumuşatır,nemlendirir hem de yagı dengeler mi.Çok sevdim.Kışın kullandığım favori kil maskem. CERADOLİN NEMLENDİRİCİ LOSYON LİPO:Su bazlı olanını yazın kullanıp memnun kalmıştım yag bazlı olanı da kışın favorim oldu.Ayrıntılı yazısını yazacağım.ISANA SAÇ SPREYİ:Saçımı yapıştırmadan yağlandırmadan ,ağırlaştırmadan sabitliyor çok da uygun fiyatlı.ISANA DEODORANT: Kokusunu ve leke bırakmamasını çok seviyorum.Özellikle koyu renkler kullandığım bu günlerde favorim oldu.

KASIM AYI FAVORİLERİM

ESSENCE LASH PRİNCESS MASKARA:Yazısını henüz yazamasam da kullandığım en güzel maskara kendisi. RİVAL DE LOOP KAPATICI:Son demlerini yaşıyor,bitirdim ve yedekledim bile. Kapatıcılığını çizğilere dolmamasını çok seviyorum.FLORMAR SUPER MATTE OJE:Numarasını bilmiyorum ama tam bir patlıcan moru.Bu rengi kışa çok yakıştırıyorum. FLORMAR SİLK SATİN SHEET RENGİ:Tam bir satin yapılı mat oje.İçindeki ışıltıları,grimsi rengini çok seviyorum.RİVAL DE LOOP 100 NUMARA:Gül kurusu alt tonlu kahve rengi,tam bir kış rengi bana göre.benim dudalarım da çok dogal duruyor.H&M LİP GLOSS: Bunu rival de loop rujun üzerine sürerek çok kulandım bu ay.ESSENCE MATT LİP GLOSS 06 RENGİ:Gün içinde rujumu bununla tazeliyorum.Tam bir dudak rengi.Keşeke bulsam da alsam yeniden.

Benim KASIM AYI FAVORİLERİM olan ürünler bunlardı.Genelde ne makyaj yapmak ne de bakım yapmak içimden gelmedi.Sizin kasım ayınız nasıl geçti neler favorinizdi?
 

Kameram odaklansaydı daha iyi olurdu ama yine de güzel bir video oldu :) Yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: