30 Kasım 2015 Pazartesi

NATRACARE ORGANİK VE DOGAL PEDLERLE İLĞİLİ YORUMLARIM

NATRACARE ORGANİK VE DOGAL PEDLERLE İLĞİLİ YORUMLARIM

Herkese merhaba
Geçen haftalarda NATRACARE firmasından çok güzel  ve küçük bir paket aldım.Uzun zamandır  ürünlerini merak ettiğim firma bana denemem için 2 adet tester paketi göndermişti.Ürünler ped olunca denemem ve yorumlamam için regl dönemimi beklemem gerekti haliyle de bu yazıyı yazmam  biraz zaman aldı malumunuz :)

NATRACARE ORGANİK VE DOGAL PEDLER

Tester paketinin her birinde ; bir adet günlük ped ,bir adet normal ped ve bir adet de tampon çıktı.Tampon haricinde diğer ürünleri kullandım.

Normal Ped Yorumlarımım :

Emiciliğini beğendim,yapısı çok güzel ve cildi tahriş etmiyor.Organik pamuktan oluşan bir ürün yani yumuşacık.Kullandığım zamanda rahatsızlık hissetmedim.Kayma vb sorun yaşamadım.Islaklık hissi de oluşmadı bende.

Günlük Ped Yorumlarım :


Yapısı çok güzeldi.Cildimi tahriş etmedi.Emiciliği başarılıydı ancak bu  günlük pedlerin yapışkanları çok kötüydü.2-3 saat   kadar bile dayanmıyordu.Hemen yapışkanı atıyordu  ve kayma sorunu yaşıyordum.


NATRACARE ORGANİK VE DOGAL PEDLER

NATRACARE ürünleri organik pamuktan üretiliyor ve plastik içermiyor.aynı zamanda parfüm de içermeyen ürünler klor da içermemekte.Alerjik bünyeli bayanların çok seveceği kadın hijyen  ürünleri olacağından eminim.Normal pedlerini alabileceğim markanın günlük pedlerinde ki bantları düzeltmesi kişisel önerim.İlk defa bir organik ped denedim ve hemen hemen  başarılı buldum.
Plastik alerjiniz varsa yada organik ürünler kullanmak istiyorsanız normal pedlerini öneririm.
Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum.

Hiç yorum yok: