10 Kasım 2015 Salı

FLORMAR BOHEMİAN DREAM KOLEKSİYONU RUJLARI 01 (RED BELL -BOTTOMED )

Herkese merhaba 
Geçen günlerde sizler için büyük flormar indiriminde aldığım ve severek kullandığım 09 numaralı rujunu yorumlamıştım.Buğün de yine aynı serinin 01 numaralı rujunu yorumlayacağım.Kullandıkça serideki tüm ürünleri sizlerle paylaşmak istiyorum. Bu rujumuz da daha önce ki gibi lipgloss görünümünde bir  likit ruj.Bu tarz likit ürünleri pek  sevmezdim ta ki bu seriyi deneyene kadar :)


Serideki en sevdiğim kırmızı rengi bu ruj oluşturuyor.Bu rujların yapıları orta kalınlıkta.Ne çizgilere dolacak kadar ince ne de dudakta agırlık yapacak kadar kalın.Genelde tek kat uyguluyorum verdiği parlaklığı seviyorum.Bazende dudağımın ortasına uygulayıp elimle dağıtıyorum.O zaman daha günlük kullanıma uygun oluyor.
 Rengi tam yazlık  narçiçeği - kırmızı arası çok güzel ve canlı bir renk.Özellikle yazın ve bahar aylarında daha sık kullanacağımı düşünüyorum ama kışında ara ara kullandığım bir ruj.
 Tek katta istenilen rengi veriyor ve çizğilere dolmuyor.Sürümü çok kolay.Bazı likit rujlar gibi dudaktan kaymıyor.Kalıcılığı 5-6 saat kadar benim için sonra orta kısımları tazelemek gerekiyor ama elimden ıslak mendille  çıkartırken izi kalıyor yanı çogu ruja oranla çok kalıcı.
Orta noktaya sürüp elimle dağıttığım da böyle oluyor ben ne kadar homojen şekilde dagıtamasam da rengi çok güzel.Flormar magazalarında ve online flormar sitesinde ulaşabilirsiniz.5 TL fiyatına göre oldukça başarılı bir ruj.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.

Hiç yorum yok: