6 Kasım 2015 Cuma

LOREAL 3 ETKİLİ KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

Herkese merhaba;
Son bir kaç gündür sizleri ihmal ettim farkındayım; malum seçim vardı ve şehir dışında okuyan ve oy kullanmaya gelen arkadaşlarımla biraz hasret giderdim ve bu sırada da da elim yazı yazmaya gitmedi.Ama geriye bomba gibi bir yazıyla döndüm söylemesi;

Hepimizin  makyaja olan ilgisi malum ortada ama makyajı yapmak kadar temizlemek de önemli tabi ki.Hele benim ki gibi gözenek sorununuz varsa makyajı temizlemek 2 kat daha önemi .Makyajımı iyi temizlemediğim de o gözeneklerin içi ;makyaj kalıntısı ve kirle dolup siyah nokta ve sivilce oluşuyor bunun için de  makyajımı temizlemeye çok özen gösteriyorum.Genelde  önce bir misal suyla silip sonrasında iyice köpüren bir temizleme ürünü kullanıyorum  en sonda tonikliyorum.İçim anca böyle rahat ediyor.Bugün de sizler için son zamanlarda kullandığım bir temizleme suyundan bahsedeceğim

,
Loreal Paris'e ait olan bu temizleme suyunu ikili avantajlı paket olarak bir bayram indiriminden almıştım.Ancak kullanmaya fırsatım oldu.Son 1 haftadır makyajımı bununla çıkarıyorum ve gerçekten de makyajı çok güzel çıkarıyor ve ovalamama gerek bırakmıyor.

Ben genelde cilt makyajı yapmadığım için bu ürünle göz makyajımı çıkardım ve maskaramı,waterproff eyeliner ve göz kalemimi olukça iti çıkardı.Sabah kalktığımda akmış bir kalem yada maskara kalıntısına rastlamadım.Tüm yüz,göz,dudaklar için olması da oldukça güzel bir özellik.Göz için ayrı dudak için ayrı ,ten için ayrı bir temizleyici kullanmak çok zaman alan bir şey.Bu tarz sularla hepsini bir seferde hallediyorsun.

Kuru ve hassas ciltler için olan bir ürün ancak benim karma cildim de de herhangi bir soruna yol açmadı.Cildimi irite etmedi ve yağlandırmadı,severek kullandım.Göz makyajımı kolay temizledi ve yag bezesi yapmadı.Genel olarak sevdiğim bu ürünle ilğili yorumlarımı özetlersek;

  • Göz,dudak,cilt makyajını çok iyi temizledi.
  • Cildimi irite etmedi ve yaglandırmadı.
  • Gözlerimde yağ bezesi yapmadı.
  • Waterproff eyeliner ve göz kalemini de rahatlıkla çıkardı.
  • Hassas ciltler için uygun bir ürün.
  • 200 ML boyutu var genel fiyatı 10-15 TL arası ve her yerde bulunabiliyor.
Fiyat ve boyutu düşünüldüğünde Garnier misal su daha ekonomik olduğu için onu tercih ederim ancak bunu da severek kullandım.Benim Loreal 3 Etili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu ile ilğili yorumlarım bu şekildeydi. Kullananlarınız varsa yorumlarınızı bekliyorum :)

Hiç yorum yok: