7 Kasım 2015 Cumartesi

FLORMAR LİP CARE MENTOLLÜ VE KARAMELLİ LİP BALM

Herkese merhaba
Kış geldi sonunda havalar soğudu iyice.Benim kansız olmamla mı ilğili bilmiyorum ama ben çok üşüyorum.Kış mevsimini çok severim ne kadar üşüsem de cildim pul pul dökülse de soguk kış günlerini sıcak yaz günlerine tercih  ederim.Kışın yaşadığım bir sürü sorun var elbet bunların başında da ellerimin,cildimin,saçlarımın,dudaklarımın ve vücudumun kuruması gelir.Bunlarla ilğili son zamanlarda çok fazla yeni ürün denedim.Sırasıyla sizlere onlardan bahsedeceğim.İlk  konuğum ise hem flormar indiriminden çok ucuza aldığım hemde yapısı,kokusu ile diğer ürünlerime fark atan bir lip balm olacak.
.
 Bu lip balmları Flormarın yaptığı büyük indirimden 1 TL ye almıştım ve kalan son 5 taneyi ban almıştım.Arkadaşlarıma verdim aile verdim geriye 2 tane kaldı.Normal fiyatı da 3-4 TL olan bu lip balm kendi fiyatını da hak ediyor.
Bendekilerin hepsi mentollüydü.Daha önce mentollü lip balm kullanmamıştım.Tek başına mentol ağır gelebilir diye düşünmüşler sanırım lip balm buram buram karamel kokuyor.Zaten rengi de karamel gibi.Dudağa sürdüğümüzde dudaklarımız hafif hafif yanıyor ama  tadı  karamel gibi mentolü sadece dudaklarınızı yakarken hissediyorsunuz.

Güzel karamel rengine rağmen dudağa sürdüğümüzde şeffaf yapıda.İnce bir kat vazelin sürmüşsünüz gibi.Çok güzel nemlendiriyor ama üstüne ruj sürebiliyorsunuz yağlı bir his bırakmıyor yada agırlık yapmıyor.Tedavi edici bir nemlendirici değil.Daha çok günlük kullanıma uygun.Gün içinde tazelemek lazım.Tadı ve kokusu nedeniyle benim son zamanlarda kullanmaktan zevk aldığım bir nemlendirici oldu.Eğer sizde kullandıysanız yorumlarınızı bekliyorum.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın takipte kalın.

Hiç yorum yok: