17 Mart 2017 Cuma

AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK

AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
Merhaba güzellikler
Hepimiz bakımlı bayanlar olduğumuz için sık sık maske yapıyoruz,cilt bakımına gidiyoruz  ve makyajımızla yatmıyoruz öyle değil mi! (ütapik bir dünyada evet ... ) bu kötü alışkanlıkları bir kenara bırakalım ve şaka bir yana cilt bakımını  ihmal etmeyelim zaten cilt bakımı ihmale  gelmeyen ve maalesef ingilizce gibi nankör bir  durum.Yaparsın yaparsın sıkıntı olmaz ve bir dönem yapmaya üşenirsin siyah noktalar  ve sivilciler yüzünde halay çekmeye başlar.Tüm bunları önlemenin en güzel yolu günde ortalama 10 dakika kendinize zaman  ayırmaktan geçiyor.Benim rutinim de hafta da bir kez kullandığım AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK da bugün sizlere bahsedeceğim konu.
AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
Benim kendimde en övündüğüm şeylerden biri cilt bakım rutinimi oluşturmuş olmam ve bir diğeri de düzenli meme muayenesi yapıyor olmam.Her ikisini de size öneririm mutlaka kendinize bir düzen oluşturun.Daha önce Avon maskeleri denemiş ve memnun kalmamıştım maalesef.Piyasa da siyah maskelerin sayısı iyice artınca bende gördüğüm ilk siyah maskeyi denemek istedim ve Avon kataloğundan bu maskeyi sipariş ettim.Beklediğimden daha iyi çıktı söylemeliyim.Siyah mineral maske clear skin serisine ait ve içinde salisilik asit bulunuyor.Sivilce oluşumunu azalttığını  ve cildi temizlediğini söylüyor
AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK
Haftada bir gün kullanıyorum ve kullandığım süre boyunca cildimin temizlendiğini ve siyah noktalarımın azaldığını gördüm.Cildimi biraz kurutuyor yanı kuru yada normal cilttli bir yapınız varsa size uymayabilir ama yağlı ciltli arkadaşların çok seveceğine eminim.Özellikle T bölgem de daha kalın olacak şekilde tüm yüzüme uyguluyorum ve 10 dakika sonra yıkıyorum.Sivilce vb şey yapmadı ve cildimi tahriş etmedi.Çok severek kullandığım bu maskeyi avon kataloglarından rahatlıkla bulabilirsiniz.
Benim AVON CLEAR SKIN BLACK MINAREL MASK ile ilğili söyleyeceklerim bunlardı.Çok sevdiğim ve bitince yenisini almak istediğim bir maske oldu.Kendinize iyi bakın.

Hiç yorum yok: