31 Mart 2017 Cuma

LR ALEO VERA DEO ROLL-ON

LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
Herkese merhaba ;

Yağmurlu bir Kocaeli'den  sevgilerle  ; nasılsınız kızlar umarım iyisinizdir.Ben biraz gribim , oluyorum olacağım derken sonunda oldum maalesef :( umarım kısa sürede geçer.Bu arada biraz sümüklü olduğumu ve sesimin de  iyice cırtlak hale geldiğini de  söylemeliyim. Youtube videolarından belli sanırım  :)lütfen verdiğim rahatsızlıktan dolayı beni affedin.
Buğün biraz kişisel bakımımızdan bahsedelim.Dünya sıralamasında deodorant kullanımında TÜRKİYE maalesef ortalamanın altındaymış.Toplu taşıma araçlarını kullanan biri olarak maalesef buna katılıyorum.Her kişisel bakım ürünü incelemesi  yaparken dediğimi tekrarlıyorum lütfen kişisel bakımımıza öne verelim.Kimseyi rahatsız etmeyelim.Bende buğün sizlere bir kişisel bakım ürünü deneyimimi paylaşacağım. LR ALEO VERA DEO ROLL-ON 'u inceleyeceğim.

LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
Bu deo roll-onu denemen için bana denemem için  @aloeverailemutluluk hediye etmişti.Yaklaşık  1,5 aydır züenli kullanıyorum.Rahatlıkla yorumlayabileceğimi düşünüyorum.Yorumlarıma geçmeden önce kısaca  LR ALEO VERA DEO ROLL-ON dan bahsetmek gerekirse ;
  • Alkol içermiyor.
  • Pamuk özü içerir.
  • %96 aleo vera içerr.
  • Ter kokusuna karşın güvenli ve yumuşak bir koruma sağlar.
  • Koltuk altı kararmasına karşın korur.
  • Dermotest onaylıdır.

LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
LR ALEO VERA DEO ROLL-ON
Benim yorumlarıma geçecek olursak açıkçası Aleo vera içeren bir ürünün biraz daha temiz içerikli olmasını ve alimünyum içermemesini beklerdim.Onun dışında; koruması kış için oldukça başarılı.Temiz bir kokusu var üzerine sıktığınız parfümün kokusunu etkilemiyor.Cildimde tahrişe yol açmadı.Alerji vb gelişmedi.Koltuk altı kararmasını önleme kokusunda ise ben bir başarı yada başarısızlık göremedim öyle bir sorunum olmadığı için.En sevdiğim özelliği beyazlar üzerinde leke bırakmaması ki ben beyaz formayla çalışıyorum.
Genel olarak LR ALEO VERA DEO ROLL-ON'u piyasada ki diğer ürünlerden içerik olarak biraz daha temiz buldum ama olmazsa olmaz bir ürün olmadı benim için.Kullanmaya devam edeceğim ama alimünyum içermeyen roll on arayışıma da devam edeceğim.Sizin bildiğiniz bir ürün varsa yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim :)

Hiç yorum yok: