22 Mart 2017 Çarşamba

THE PİNK ELLYS STICK BLUSH&HIGHLIGHTER

THE PİNK ELLYS STICK BLUSHER
THE PİNK ELLYS STICK BLUSH&HIGHLIGHTER
Herkese merhaba
Günlük makyajım da çok pratik ve çok işlevsel  ürünleri kullanmayı tercih ediyorum .Sabah erkenden evden çıkıyorum ve çıkmama 5 dakikaya kalana  kadar  vaktimi  biraz daha uyumaya harcıyorum.Evden hazırlanıp çıkmak için  5 dakika ayırıyorum ve çoğunlukla da tam vaktinde yetişiyorum her yere :)
Bir ay kadar önce @thepinkellys  denemem için ; belli başlı ürünlerinden oluşan bir paket göndermişti. Ürünleri o günden beri deniyorum ve markayla ilğili genel izlenimim oldukça olumlu oldu.Ürünleri denedikçe sizlerle İzlenimlerimi paylaşacağım. Buğün de size THE PİNK ELLYS STICK BLUSH&HIGHLIGHTER ile ilğili deneyimlerimi paylaşacağım.
THE PİNK ELLYS STICK BLUSHER
THE PİNK ELLYS STICK BLUSH&HIGHLIGHTER
Duo formdaki stick olan bu allığa bayıldım.Günlük makyajım da elim sürekli bu ürüne gider oldu.Allığın rengini kendime çok yakıştırıyorum.Pembe tonlarda olan bu allık kısmını az bir parça uygulayıp elimle dağıtıyorum. Highlighter kısmıysa oldukça ışıltılı ama ışıltısı çok sert gözü yoracak ölçüde değil.Pembe alt tonlu olan highlighteri elmacık kemiklerime ve kaş altlarına uyguluyorum.
Tek seferde hem allık hem de highliğhter uygulaması bittiği için işimi oldukça  kolaylaştırıyor.Kalıcılıkları base kullanmadan ve sabitleme yapmadan 7-8 saat kadar.

Çok severek kullandığım bu ürünü cosmohome mağazalarında  bulabilirsiniz.Umarım allık kısmının başka çeşitleri de çıkar onları da mutlaka alırım.Çok vakti olmayan ve pratik ürünler arayışında olan biriyseniz THE PİNK ELLYS STICK BLUSH&HIGHLIGHTER a bakın.Bence şans verilmesi gerek ürünlerden biri.

Hiç yorum yok: