19 Mart 2017 Pazar

WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH

WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
Herkese merhaba ;
Gratis ' de satılan wet n wild markasının ürünlerini denemeyen kaldı mı,umarım kalmamıştır.Ben markanın çoğu ürününü oldukça seviyorum. Markanın rujları ve allıkları Mac ürünlerine dupe gösteriliyor.Normal fiyatları da oldukça uygun olan ürünleri bir de indirimde alırsanız tadından yenmiyor ve daha da güzel oluyor. Alıklarını çok sevsem de benim elimde sadece WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH var ,çok tatlı  hoş bir  pembe renge sahip.
WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
Nars orgasm allığa dupe olarak gösterilen allığın en sevmediğim özelliği ambalajının kötü olması.Çoğu Wetnwild ürününün ambalajı gibi bunun da ambalajı çok kötü.Bu kadar başarılı bir ürünün bu kadar başarısız bir ambalaja sahip olması beni çok üzüyor umarım sesimi duyrulur ve ambalaj kalitesi düzelir.
WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH
Neden bu kadar kötü bir yere swatch yapmışım bilmiyorum ama umarım rengi belli oluyordur.Aşırı pigmentli olan bir allık.Dikkatli kullanmak gerek.Aşırı sağlıklı bir görünüme sahip olmak istemiyorsak ; fırçamıza azar azar almak ve sürmek gerekiyor.Ten makyajı yapmadan önce base kulanmıyorum .Base kullanmadan kalıcılığı 7-8 saat kadar oluyor.Gün içinde allık tazelemesi yapmaktan hoşlanmıyorum.Sabah yaptığım makyajım akşam geldiğimde azaltmışta olsa hala kalıyor.

Ambalajı dışında;pigmantasyonu,kalıcılığı ve fiyatıyla gönlüme taht kurdu.İndirimsiz de uygun fiyata alınabilecek en başarılı allıklardan olan  WET N WİLD PEARLESCENT PİNK BLUSH 'a mutlaka şans verin.

Hiç yorum yok: