10 Mart 2017 Cuma

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
Herkese merhaba
Uzun zaman önce yaptığım ama bir türlü paylaşmayı unuttuğum karışık alışveriş yazımla karşınızdayım.Hazır her yerde indirim varken belki sizlere fikir verir diye düşündüm :)Ben bu alışverişlerimi kadınlar günü öncesinde yapmıştım :)

SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
LE PETİT MARSELLİAİS TATLI BADEM SÜTLÜ DUŞ JELİ:Açıkçası markaya ön yargılıydım daha önce kullandığım ürünlerinden memnun kalmamıştım indirimde görünce denemek için aldım ve iyi ki almışım çok memnun kaldım. FUSS WOHL AYAK TÖRPÜSÜ:İndirimli olduğu için aldım ama henüz kullanmadım. EKLİPS KALEMTIRAŞ :Bu tarz bir ürüne ihtiyacım vardı sırf indirim var diye aldım,çok memnun kalmadım ama çok da kötü değil.WETNWİLD BRULE FAR:Normal zamanlarda da bulmak zor olan bu farı indirimli bulunca kaptım tabiki.PASTEL 15 NUMARA:Almamak olmazdı bir de 20 numarayı bulsam onu da kapacağım.VASALİNE BABY VAZALİN:İlerleyen dönemlerde muhteşem bir yazı hazırlıyorum sizler için beklemede kalın :)
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
SON ZAMANLARDA YAPTIĞIM ALIŞVERİŞLER
ACTİVEX ANTİBAKTERİYAL SABUN:Fırçalarımı temizlemek için aldım ,çok da memnun kaldım.İPANA PERFECTİON DİŞ MACUNU:Belli bir miktar alışverişe 7 tl gibi bir fiyatı vardı aldım ama kullanmadım .LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ:Sıvı versiyonunu çok severek kullandığım bu bakım ürünün krem versiyonunu da denemek istedim.Şimdilik deneme aşamasındayım ilerleyen dönemlerde sizlere paylaşacağım.KOTEX :Malum ihtiyaçlar.GOLDEN ROSE MATTE CRAYON LİPSTİCK :Toplamda 9 rengini aldım bu aralar indirimler sağ olsun. Bu resimde sadece 6 tanesini görüyorsunuz siz sağ  olsun cosmetica 3,5 tl ye buradaki yerel bir kozmetik mağazası açılışında 4 tl ye sattı bende topladım tabi ki :)

Hiç yorum yok: