25 Mart 2017 Cumartesi

BEBAK BİTTER ALMOND MİLK MOİSTURİZİNG

Herkese merhaba 
El  kremleri  hayatımızın her anında sürekli elimizin altında olması gereken ürünlerden biri.Ben de yaz kış sürekli el krem kullanan biriyim ve elimin altında,çantamda her yerde mutlaka bir tane el kremi bulundururum.Bu ğüne kadar kadar bir çok markanın el kremini kullanmışımdır. Buğün de sizlere benim el kremi olarak kullandığım BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG  ile ilğili deneyimlerimi paylaşacağım :)
BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG
BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG 
Bebak markasının daha önce acıbadem sütlü makyaj temizleyicisini ve gül suyunu kullanış ve memnun kalmıştım.İlk kez krem formunda bir ürününü kullandım .Açıkçası çok memnun kaldım.Losyon kıvamında olmasına rağmen oldukça güzel nemlendiriyor ve verdiği nem uzun süre yeterli oluyor.Aslında vücut losyonu olan bu ürünü bu yönü sebebiyle el kremi olarak kullanıyorum ve çok memnunum.
BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG
BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG 
İçeriğini de paylaştım .Paraben içermemesi açıkçası en iyi özelliği.
  • Bebak markası yerli bir marka.Yerli malına önem vermemiz  ve onları kullanmamız gerekiyor ama açıkçası çok dikkat etmiyoruz.
  • İçeriği bana oldukça temiz gözüktü.
  • Vücut  el kremi olsa da ben el kremi olarak kullanıyorum.175 ml boyutuyla oldukça uzun süre kullanılıyor.
  • Losyon kıvamında olmasına rağmen çok güzel nemlendiriyor ,hızlı emiliyor ve yapışkanlık hissi vermiyor.

Temiz içerikli olması,nemlendirmesi ve yapısıyla benim gönlümü kazanan BEBAK BİTTER ALMOND MİLK  MOİSTURİZİNG  ile ilğili yorumlarım bunlardı.Çok memnun kaldım.Sizlere de öneririm. Rossmann,Gratis,Watsons gibi çoğu kozmetik magazasın da bulabilirsiniz.Fiyatı da 5-10 tl arasında değişiyor.

Hiç yorum yok: