7 Mart 2017 Salı

DİADERMİNE HIGH TOLERANCE CC CREAM

DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
Herkese merhaaba ;
Günlük makyajım da ; genellikle göz makyajı ve dudak makyajı yapıyorum ten makyajı pek tercih ettiğim bir şey değil ne yazık ki.Genellikle kısa sürede hazırlanıp dışarı çıktığım için ten makyajı yapmaya pek vaktim kalmıyor .Ten makyajı yaptığımda da genellikle bb cream ve cc creamleri tercih ediyorum.Bugün de size bir süredir kullandığım DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM  ile ilğili deneyimlerimi paylaşmak istiyorum.
DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
İlk başta ürünü alırken çok büyük beklentilerimin olmadığını söylemem lazım.Yanında makyaj çantası hediyesi vardı ve pembe makyaj çantası için bu ürünü tercih etmiş olabilirim  açıkçası :)Daha önce Diadermine markasının cilt bakım ürünlerini kullanmış ve çok memnun kalmıştım. High tolerance serisinin temizleme jeli ve toniğini de kullanmıştım ama o ürünlerden pek memnun kalmamıştım.Genel olarak HIGH TOLERANCE serisi hassas ciltler için üretilmiş bir seri ; içinde ;paraben ,silikon,parfüm olmaması çok iyi düşünülmüş.
DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM
Tek renk olarak üretilmiş bir ürün.Rengin açık durması sizi korkutmasın kısa sürede cilde oturuyor ve ciltle bütünleşiyor.Doğal bir parlaklık ve aydınlık,sağıklı bir görünüm elde ediyorsunuz. Kapatıcılığı yok denecek kadar  az olan bir ürün.Karma bir cildim olmasına rağmen pudra kullanmama gerek kalmadı, parlamaya neden olmadı.Kokusu çok hafif ve temiz bir kokusu var.Çok az bir miktarı yeterli geliyor.Uzun süre size yetecek kadar bir ürün var içinde yani.Ürünle ilğili tek olumsuz şey ; içinde spf olmaması.Keşke spf olsaydı daha iyi olurdu.Tek başına da kullanılabilineceğini gibi fondöten yada diğer   bb/cc kremerin altına base olarak da kullanılabilir bir ürün.



Ben yanında makyaj çantasıyla  birlikte 10 TL gibi bir fiyata almıştım.Aldığımdan beri de beğenerek kullanıyorum.Kullandığım süre boyunca sivilce vb sorun yaşamadım.Hassas ciltlere uygun olması ve içeriğinin nispeten temiz olması çok iyi. DİADERMİNE HIGH TOLERANCE  CC CREAM ile ilgili benim izlenimlerim bu şekildeydi.İçinizde kullanan varsa yorumlarınız bekliyorum.Siz memnun kaldınız mı ?

Hiç yorum yok: