12 Aralık 2019 Perşembe

BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM - GRATİS ,KORENDY,KOREDEN KOZMETİK,FATİH KOZMETİK

Herkese merhaba umarım iyisinizdir bugün sizlere sonunda yazısını yazabildiğim  black friday alışverişimi  paylaşmak istiyorum.Neredeyse yılbaşı indirimi gelecek ve ben hala black friday indiriminden aldığım ürünlere  yeni kavuştum dün son kargom da gelince yazıyı hazırlayıp yayınlamaya karar verdim , sağ olsun Gratis aldıklarımı  o kadar geç  gönderdi ki ben bile ürünlerimi kavuşamayacağım diye korkmaya  başladım . neredeyse 20 gün de geldi  ürünler ,  sanırım bazı yurtdışı alışverişleri daha hızlı geliyor 😅 hemen hazırsanız aldığım ürünlere geçelim size daha fazla merakta bırakmayayım.


İlk olarak Kore'den Kozmetik sitesinden  alışveriş yaptım. Sipariş verdikten 3 gün sonra ürünler  elime ulaştı.Sanırım  bundan sonra kore ürünlerimi  buradan alacağım. Siteden ; cosrx güneş kremi ve çok merak ettiğim innisfree volkanik kil maskesini aldım. Güneş kremlerim neredeyse bitti ,cosrx alınacak  ürünler arasındaydı. İndirimle beraber bu 2 ürüne bazı sitelerdeki cosrx  fiyatına  aldım. Benim için oldukça karlı bir alışveriş oldu.
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Bir sonraki durağım kozmela ve Fatih kozmetikti. Fatih kozmetik'ten gidip mağazadan  alışveriş yaptım. Haliyle aldığım ürünlerin bazılarını kullanmaya başladım. Kozmela siparişini de bir arkadaşımla ortak verdik Ben sadece tek bir parça aldım. Çok küçük minik bir de Mac alışverişim var.
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Bu makyaj fırça setini bir süredir istiyordum ama fiyatı pahalı geliyordu. İçindeki sadece 2 fırça gözüme güzel gözüküyordu ,ortadaki yelpaze fırçaya  ihtiyacım yoktu. Sağ olsun kozmela bu fırça setini 35 liraya indirdi , biz de arkadaşımla birer tane sipariş verdik.

Fatih kozmetikte de ; Loreal markasında çok güzel indirimler vardı . Loreal back to bronz bronzer ile birlikte melon dolar baby allığı aldım. Allık elimden düşmüyor o kadar  sevdim.

Maybelline ürünlerini seviyorum ; daha önce iki farklı rengini aldığım matte ink rujlardan 65 ve 70 numarayı da almış oldum. Elimde bu seriden 4 renk oldu ,ben seviyorum sevmeyenler olduğunu da biliyorum. Maybelline Master Chrome highlighterlardan rose gold olanı aldım. Adı ne yazık ki silinmiş ben bandı çıkartırken ama bunu 10 liraya aldım

BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Daha önce siyah olanını aldığım Maybelline color tattoo kalemlerden 2 renk daha aldım. Bunlarla ilgili tek sıkıntım nasıl açacağım ,biliyorsanız lütfen benimle paylaşın jel kalem bunlar ve ben daha önce jel kalem kullanmadım 😔 Son olarak da arkadaşım mac alışverişi yaparken bir şey istiyor musun diye sordu ,ben de laf arasında russian red rujun  küçük versiyonu varsa isterim demiştim  ve benim için bu ruju  sipariş verdi. İndirimlerle yanında gelen ürünlerle  falan hesap etti ve ben arkadaşıma bu ruj  için sadece 20 lira ödedim. İhtiyacım yoktu ama almazsam ayıp olur diye düşündüm. Artık güzel bir kırmızı mac rujum var 😅

BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Korendy sitesinden tek bir ürün aldım. Oda ; by  wishtrend markasının c vitamini serumu. Normalde tester  koyan firma bu defa testler koymamıştı. Bunu kendilerine hatırlatınca ; resmen beleşçi ve fırsatçı olmakla suçlandım kibar bir şekilde  ,müşteri hizmetlerini beğenmediğim için başka firmalarda bulacağım Kore ürünleri varsa öncelik onlara vereceğim , buradan sadece  kendileri özel markaları alırsam alırım berbat bir müşteri hizmetleri var.(daha önce tester verdik ya gibi şeyler söylediler )

Sen olarak gelelim meşhur Gratis alışverişimize. O kadar uzun süre bekledim ki aldıklarımın bazılarını  unutmuştum.
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM
BLACK FRİDAY İNDİRİM ALIŞVERİŞİM 
Gratis'ten ağırlıklı olarak ihtiyaç alışverişi yaptım. Bitmek üzere olan asetonumu yeniledim. Eklipsten  bir tane maske fırçası aldım. Sürekli elimi kestiğim  ve tırnak kenarlarımı yolduğum için şeffaf ve  suya dayanıklı bir yara  bandı aldım. Yine  kuruyan tırnak kenarlarım için ; beaulis markasının ballı tırnak eti besleyici ürününü aldım.
Tabi ki hep ihtiyaç alışverişi olmuyor , çok merak ettiğim skinfood markasının black sugar honey maskesini aldım. Bu ballı şekerli peeling yapan bir maske. Onun dışında ayağım ve yüzüm için 3 tane de maske aldım. Özellikle limited edition olan maskelere bayıldım,pazar bakımında birini kullanmayı düşünüyorum.
Benim black friday döneminde aldığım ürünler bunlardı. İhtiyaçtan ve meraktan doğan bir alışveriş yapmış oldum. Geçte  gelmiş olsa , ben aldıklarımdan memnunum. Siz bu dönemde bir alışveriş yaptınız mı yaptıysanız sizinkiler kaç günde geldi benimle paylaşırsanız sevinirim.

3 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Öncelikle hepsini güle güle kullan; çok güzel şeyler almışsın! Şu Maybelline Master Chrome aydınlatıcılarda benim de çok gözüm var ama evde o kadar çok aydınlatıcım var ki, duruyorum!
MAC Russian Red aşırı güzel bir kırmızı ruj; 20 TL de para değil! İyi ki almışsın, güle güle kullan! Maybelline Tattoo Gel Liner'ları normal göz kalemi kalemtraşıyla açıyorum; hiç sorun olmuyor.
Skinfood Black Sugar Honey maskesi çok çok güzel bir maske, bence onu da iyi ki almışsın. Bu arada, o RT fan fırça ile allık dürmeyi dene derim, Muhteşem oluyor!!!!
Benim BF alışverişlerimden NYX 1 haftada geldi, Sephora 10 günde geldi, Missha 3-4 günde geldi sanırım. Missha demişken, Korendy'nin yaptığına inanamadım, ne kadar ayıp bir şey yani. Kore'de mağazayı veriyorlar tester diye indirim bile olsa, ne kadar ayıp! Ben de almam bundan sonra oradan...
Hepsini güle güle kullan, çok sevgiler!

deeptone dedi ki...

oh maşallah maşallah :) bir dee, kore ürünlerini, eskiler de dahil, tanıtsan yaaa, bir yazındaaaa :)

makyajliyorum dedi ki...

Güzel alışveriş olmuş, güle güle kullan canım :)