4 Aralık 2019 Çarşamba

GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16-

GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16-
Herkese merhaba , Likit mat rujlarla  aranız nasıl ? 

Benim oldukça iyi,bundan yaklaşık 2 sene kadar önce sorsaydınız kesinlikle favorim  stick ruj derdim, ama artık likit rujlardan vazgeçemiyorum. Sanırım insanın zevkleri zamanla değişiyor. Bugün size son zamanlarda sürekli elimin gittiği GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK  -16- numaradan  bahsetmek istiyorum  .

 Eskiden daha koyu tonlu rujları severdim ve ortama aldırmadan sürerdim ama bu aralar , daha pembeleri ,pembe alt tonlu  nude renkleri seviyorum.Elimin sık gittiği rujlar da değişti ,eskiden stick rujlara elim giderdi ilk , şimdi ise acelem olsa bile  önce likit mat rujlara gidiyor elim . Kendimdeki değişikliğe ben bile şaşırıyorum.
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16-
Son zamanlarda üretilen likit mat rujların kalitesinden de olabilir tabi bendeki bu değişiklik. İlk çıkan likit mat rujlar    dudağı ne kadar  kuruturdu, hatırlıyorum da bir gün likit mat ruj  sürerdik ,bir  hafta nemlendirirdik dudaklarımızı.

Günümüzde çıkan likit mat rujlar, dudaklarımızı  eskileri kadar  kurutmuyor  , yapıları daha ince ,daha opak , kalıcılıkları ise oldukça başarılı.

Benim en sevdiğim likit mat  ruj markaları; flormar ,golden rose ,pastel ,the balm olarak ilerliyor.
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16-
Golden rose likit mat rujlar ; benim ilk denediğimde , tam likit mat ruj formundaki rujlardı.Flormar rujların yapıları daha köpüksü olduğu için çoğu insan onları mat ruj olarak saymıyor ama onlar benim gönlümdeki likit mat rujlar bunlar.

Golden rose likit mat rujlar; kalıcılıkları , yapıları , sürümlerinin kolay olması , tazeleme imkanı vermesi, yağlı bir şey yeseniz bile kapatılabilir bir şekilde silinmesi ve uygun fiyatı ile elimdeki en iyi ruj markalarından biri.
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK
GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16-
16 numara ; resimlerde ve el  swachların da daha turuncumsu çıksa da dudağımda daha pembe bir renk olarak  yansıyor. Çok hoş bir renk  kendime  çok yakıştırıyorum.Benim çok sevdiğim GOLDEN ROSE LONG STAY LİPSTİCK -16- ile ilğili yorumlarım bu kadardı.

 Sizce bana yakışıyor mu, siz günlük hayatınız da stick ruj mu yoksa likit ruj mu daha çok sürüyorsunuz

9 yorum:

Nilüfer dedi ki...

Dudakta duruşu çok güzel. Bu renk baharı hatırlatıyor bana.

Funda Dene dedi ki...

Ben de bir tanesini kullanıyorum ve dudakta sabitlenmesi çok başarılı ! 😌🥰❤️

deeptone dedi ki...

likit matlar son zamanlarda iyice seviliyo herkes tarafından. sende de iyimiş ki zaten :)

Ada Deniz dedi ki...

Eskiden arada bir ruj-rimel olsun kullanırdım epeydir kozmetiği tamamen bıraktım...deodorant, nemlendirici hayatımdaki kozmetikler.

larcencielblog dedi ki...

Hrika bir rengi varmış gerçekten, ben bunu neden kaçırdım acaba? Güle güle kullan :)

Kubraaa dedi ki...

Renk çok güzel

Niloyyyn dedi ki...

Bayıldım

Niloyyyn dedi ki...

Harika bir ruj canım bayıldım

Birujbikiz dedi ki...

Bu markanın likit mat rujları gerçekten de çok güzel