17 Aralık 2019 Salı

ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER -let it glow -

ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
Herkese merhaba
Essance markası  ; uygun  fiyatları  ve ürün çeşitliliği ile hepimizin  dikkatini çeken bir marka. Eskiden ; ulaşılması daha zor olan bu markaya artık çok daha kolay ulaşabiliyoruz. Bugüne kadar çok fazla ürününü  denedim ve genel  olarak ürünlerini, fiyatları ile karşılaştırdığım da  başarılı bulduğum bir marka oldu. Bugün de size son zamanlarda kullandığım  ESSENCES STROBİNG HİGHLİGHTER 'dan bahsetmek istiyorum. Bendeki 10 numara -let it glow - rengi.

ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
Bu ürünü bir kozmela  alışverişimde sipariş etmiştim.%50 indirimi vardı , rengi itibariyle bu tarz bir highlighter istiyordum ve şans vermek istedim
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
Açıkçası verdiğim şansı hak eden bir ürün olmadığını gördüm. Kötü bir ürün olduğunu düşünmüyorum ama bu ürün tam olarak  highlighter  da değil.
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
Pudramsı bir yapısı var, içinde çok belli olacak , aydınlık verecek bir  yapısı  yok , sim sim değil. Eğer adı aydınlatıcı değil de pudra olarak geçseydi aydınlatıcı  pudra diyebilirdim ama bu ürün strobing  highlighter olarak geçiyor ve bu adla satılıyor ama ürünün bundan haberi yok bence.

ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER
ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow -
Çok pudralı  bir ürün , elmacık kemiklerimin üzerine  uygulamaya çalıştım , göz pınarlarım da  denedim ama yeterli bir aydınlatıcı özelliği elde edemedim. Bu ürünü en başarılı bulduğum alan aşırı mor göz altlarım olmadığı zaman , uykumu iyi almışsam göz altlarımı kapattığımda , kapatıcıyı sabitlemek için kullanıyorum ,direk uyanmış aydınlık bir göz altım oluyor. Kapatıcının rengini değiştirmiyor ve çok güzel sabitliyor.

Ürün eğer aydınlatıcı bir pudra olsaydı , ben sevmedim ama olabilir derdim  ama bu ürün bir aydınlatıcı olarak satılıyor ürünün böyle bir özelliği yok ne yazık ki 😟

Kısaca sevmediğim ve kimseye önermediğim   ESSENCE STROBİNG HİGHLİGHTER  -let it glow - ile  ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Kolay ulaşılabilir bir marka haline gelse de son zamanlarda artan kozmetik zamları ile Essence markası da indirim zamanlarında alınması gereken bir marka oldu. 

Çok sık indirime girmedi içinde bu ürünü, indirim döneminde ne de indirim haricinde kimseye önermem.Essence markasının   daha başarılı aydınlatıcıları ve harika pudraları  mevcut. Almayı düşünürseniz  onlara şans vermenizi tavsiye ederim. Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadardı, kendinize iyi bakın hoşça kalın.

5 yorum:

larcencielblog dedi ki...

Hmm, gerçekten ürünün aydınlatıcı olduğundan haberi yokmuş... ama şu göz altını sabitlerken aydınlatma kısmı bence güzel; öyle pudralara da ihtiyaç var kesinlikle. Yine de, çok ihtiyaç duymadıkça almayacağım senin de yorumundan sonra. Çok sevgiler!!!

Yeliz'in Keşifleri dedi ki...

pigmenti ve rengi çok iyiymiş :)

DüşTasarımcısı dedi ki...

Ben bu markanın concealer ını kullanıyorum memnunum demek ki highlighter ı başarılı değil sayende öğrenmiş oldum👍
Ben highligter olarak wet^wild kullanıyorum çok memnunum..

Lady Wednesday dedi ki...

Ben highlighter kullanmıyorum ama rengi çok tatlıymış :)

Kağıt Salıncak dedi ki...

Ben de highlighter kullanmıyorum ama alırsam bu markayı tercih etmeyeceğim aklımda bulunsun :))