25 Kasım 2014 Salı

DENEDİM YORUMLUYORUM 43: ELİDOR 7/24 ELEKTRİKLENMEYE KARŞI SAÇ KREMİ

ELİDOR 7/24 ELEKTRİKLENMEYE KARŞI SAÇ KREMİ
Merhaba herkese
Yeni bir denedim yorumluyorum yazısıyla karşınızdayım. Buğün sizlere uzun zamandır bende olan artık kullanma tarihi de geçmiştir diye düşündüğüm bir üründen bahsedeceğim.

Söylemem gerekir ki ben bu ürünü severek kullandım.Ama elimde çok fazla bu tarz ürün olduğu için bir köşe de unuttum.

Ürünü bir  Elidor şampuanının yanında hediye olarak almıştım.Ürün durulanmayan saç krem ve saçın elektriklenmesini ve düzleştirmeyi  vaat ediyor.


Benim saçım pırasa gibi düz olduğu için saçımı elektriklenmeden korumanın dışında bir özelliğini görmedim.Gerçekten de saçımın elektriklenmesini azalttı.





Ürünün ambalajı küçük gibi ğörünse de 200 ML bir boyutu var.Eskiden Elidor ürünlerini çok sık görsem de artık göremiyorum.Eğer bulursanız ve saçınız elektrikleniyorsa alın deneyin derim.Ğüzel bir üründü.

Ürünü genel olarak sevdim ve benden 5 üzerinden 3 puan aldı.Siz elidor'un 7/24 ürünlerini denediniz mi ?

Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 44 :GLİSS   ULTİMATE REPAİR ŞAMPUAN "olacak

Hiç yorum yok: