12 Kasım 2014 Çarşamba

KASIM AYI OKUNACAKLAR

Herkese merhaba
Yeni bir yazıyla  daha karşınızdayım.Bu tarz  bir yazıyı  ilk defa yazıyorum.Bu yazılarım da tıpkı project pan gibi olacak yani o  ay okunup bitecek olan kitapları sizlere ayın başında göstereceğim ve ayın sonunda da bitenleri ve haklarındaki yorumlarımı paylaşacağım.
Kitap okumayı çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmm:)
Elim de olsa sürekli kitap okusam.Şu anda okunmayı bekleyen 10 kitabım var.Yılbaşına o kadar onları bitirip yılbaşından sonra hafta da bir kitap olacak tarz da kendime liste yapmayı planlıyorum.Bakalım ne olacak.

Bu ay kendime 3 kitap seçtim .3'ü de fantastik tarz da ben bu tarz kitapları daha çok seviyorum.
Seçtiğim kitaplar;

  1. MEKANİK MELEK
  2. KORKU OKULU
  3. ÖLÜLER KUŞAĞI

Kasım ayı okunacaklar videom ;


Umarım sevmişsinizdir.Bir sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Sonra ki yazı:"DENEDİM YORUMLUYORUM 39:NİVEA CREAM CLASSİC "olacak.



Hiç yorum yok: