30 Kasım 2014 Pazar

DENEDİM YORUMLUYORUM 45: BEBAK ACIBADEM SÜTLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ

BEBAK ACIBADEM SÜTLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ
Herkese merhaba
Bir pazar gününde yeni bir ürün yorumlama yazısıyla karşınızdayım.Ben bu tarz ürün  yorumlama yazılarını çok seviyorum ve ciddiye alıyorum.(benim yorumladığım ürünlerin hepsini kendim aldım ve kullandım sponsormuş vb kaygım yok yani yorumlarım tamamen kişisel görüşlerimi yansıtıyor endişelenmeyin yani )
Buğün sizlere çok sevdiğim bir makyaj temizleyiciden  bahsedeceğim.Bu ürünü o kadar çok seviyordum ki markanın diğer ürünlerini de denemeye çalıştım.İndirimde rast gelince temizleme jeli + tonik setinden 3 paket aldım.(stokcu zihniyet)

Bu aralar ne kadar bebek şampuanıyla makyaj çıkartsam da bu ürün benim ilk göz agrımdı.Eskiden bu kadar misal su falan yoktu. Bioderma vardı o da benim bütçeyi fazla sarsıyordu.Bu ürünü aldım ve kaç şişe bitirdim bilmiyorum.
BEBAK ACIBADEM SÜTLÜ MAKYAJ TEMİZLEME SÜTÜ
Ürünün 2 boyutu var.Ben hep küçüğünden aldım ama küçüğü de inanın uzun bir süre idare ediyor.
Ben bu ürünle hep göz ve dudak makyajımı çıkardım.(cilt makyajı yapmadığımdan dolayı)Suya dayanıklı rimeli-kalemi vb hiç zorlanmadan çıkardı.
Gözümde her hangi bir yanma,batma olmadı. Yag bezesi vb çıkarmadı.Tek bir pamuga az bir miktar döktükten sonra pamugu katladım ve her bir yerine ürünü yaydım.Gözümde  30 sn falan tuttum ve hemen makyajım çıktı.
Ürün inanılmaz bereketli bir ürün ve çok da uygun fiyatlı.Kokusu acıbadem gibi ama bence bu da içinde bulunan acıbademden dolayı.Kirpikleri falan beslediğini düşünüyorum.

Ürünün şişesini de seviyorum.Çok kolay taşıması ve kullanımı.Bir süre daha elimdeki stokları tüketiceğim ve sonra da alıcagım.Siz bu ürünü denediniz mi ?

Benim severek kullandıgım bu makyaj temizleme sütünü sizlere öneririm benden 5 üzerinden 4,5 aldı.Uygun fiyatlı bir makyaj temizleme sütü arıyorsanız alın denetin derim.Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.


Sonra ki yazım " YEDEK ÜRÜNLERİM PART 1 "olacak.

Hiç yorum yok: