20 Kasım 2014 Perşembe

YAZ MEVSİMİ FAVORİLERİM

Herkese merhaba
Yeniden birlikteyiz. Buğün sizlere yaz ayları boyunca kullandığım favori ürünlerimden bahsedeceğim.Umarım hoşunuza gider:):):):):):):):):)
summer fovurite
YAZ MEVSİMİ FAVORİLERİM
  1. BENRİ ALEO VERALI VÜCUT LOSYONU:Yazısı burda
  2. GLİSS ULTİMETE REPAİR ŞAMPUAN:Yazısı yazılacak.
  3. HOBBY ORKİDE ÇİÇEKLİ DUŞ JELİ:Yazısı yazıldı.
  4. PERFECT PURİTY NANEL AĞIZ ÇALKALAMA  SUYU :Yazısı burada
  5. ŞELALE GÜL SUYU:Yazısı yazıldı.Seviyorum bunu .
  6. LOREAL PURE ZONE TEMİZLEME JELİ+PEDİ:Jel biteli çok oldu ama pedi hala kullanıyorum.Yazısını da yazmıştım.
  7. CECİLE 08 NUMARALI OJE:Hafif ışıltılı açık pembe-nude arası bir renge sahip severek kullanıyorum.
  8. BEE BEAUTY LİP BALM:Yaz için yeterli kış için az bir nem veren güzel bir ürün.Severek kullanıyorum.Yazın tekrar alırım.Yazısı burada
  9. FLORMAR ŞEFFAF CİLA 
  10. RİVAL DE LOOP YOUNG KAPATICI:Hafif çizgilere doluyor ama çok güzel bir aydınlatıcı olarak kullanılıyor severek kullanıyorum.
  11. ISANA SAÇ BAKIM  YAĞI :Yazısı burada
  12. HOBBY SAÇ KÖPÜĞÜ:Yazısı yazılacak.
  13. GARNİER SAF VE TEMİZ 3'Ü 1 ARADA:Yazısı burada
  14. CAPİTOL DEODORANT:Fiyat performas oranı tavanda bir ürün.Çok ğüzel bir ürün.
  15. ISANA DEO STİCK:Yazısı yazıldı.Çok ğüzel bir ürün.
  16. AVON SUPER EXTREME MASKARA:Yazıs yazıldı.
  17. FLORMAR  101 NUMARALI KALEM:Net siyah çok başarılı bir ürün
  18. TORES MEER DERİN TEMİZLİK MASKESİ:Yazısı burda
  19. AVON RUJ:Yazısı yazıldı.
  20. RAPSODİ PUDRA:Far niyetine kullanıyorum.Işıltılı bir bronz
  21. AVON LUXE RUJ:Yazısı yazılacak.

Ürünlerim bu kadardı.Umarım sevmişsinizdir.Yaz favorileri videom

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar.Sonraki yazıma kadar kendinize iyi bakın.Ve takipte kalın.

Sonraki yazım:"DENEDİM YORUMLUYORUM 41:TOTES MEER ANTİSTRESS MASKE "olacak

Hiç yorum yok: