27 Şubat 2015 Cuma

DENEDİM YORUMLUYORUM 75:ORİFLAME AMAZİNG PEACH RUJ

Merhaba herkese
Bir ürün yorumlama yazısıyla daha karşınızdayım. Buğün sizlere elimde ki tek oriflame  rujumu yorumluyorum.Güzel bir ürün mü bakalım.
ORİFLAME AMAZİNG PEACH RUJ
Kabı bu şekilde ve bence çok şık.Ortadaki şeritte rujun rengi belli oluyor.Ben alalı baya oldu. Rujlarımın hepsi kırmızı-bordo tonları olunca şeftali tonlu bir ruj istedim ve arkadaşımdan bu ürünü aldım.Keşke almasaymışım.


Ürünün  serisini bilmiyorum.Katalogdan sipariş verdim ve aldım.Kesinlikle katalogda görüldüğü gibi değil.Ben bu ürünü hiç sevmedim.Benim beklediğim gibi değil kısaca.
Ürünün 3 katmanı var.Sanrım Avon da da bu şekilde bir ruj serisi vardı.
Gelelim bu rujun katmanlarına;
ORİFLAME AMAZİNG PEACH RUJ
En dıştaki katmanı ruj;dudağımıza rengi veren bu kısım.
Orta katmanda bol simli bir ruj/lip gloss var.Simleri aşırı fazla benim için.
En iç kısmında lip balm/vazelin var.Dudağı nemlendiriyor ve en çok da bu katmanı seviyorum.

Ürünün orta katmanı olmasaymış daha iyi olurmuş bence.

ORİFLAME AMAZİNG PEACH RUJ
Rujun rengi bu şekilde.Benim dudaklarımda hiç hoş bir hal almadı. Rengi çok soluk geldi ve ıslak ıslak simli bir görünüm verdi.Ürün çok ince yapılı bir ürün ve dudak kusurlarını belli ediyor çizğilere doluyor.Sevmedim hatta nefret ettim.Tekrar almam kesinlikle.

Ben bu ürünü ruj altına parlatıcı gibi sürüyorum ve rujumun simli bir hal almasını sağlıyor.Tek başına kullanamıyorum ne yazık ki.
Benim bu ürünle ilgili söyleyeceklerim bu kadardı.Benden 5 üzerinden 1 alan bu ruj serisini tekrar almam.Umarım sizler için faydalı bir yazı olmuştur.Sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.
İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw



5 yorum:

Funda dedi ki...

Merhaba canım yorumlarını dikkate alacağım..Sana mail attım bana 11.30 a kadar dönmen mümkün mü acaba?

Unknown dedi ki...

Hi,
Thank's you for watching to my website.
Your blog is amazing.
I will stay here for a long time and i invite you to visiting and watching my website.
Kisses :*

http://favorisdemavie.blogspot.com

Unknown dedi ki...

Nice blog :)

http://naataliam.blogspot.com/

MehtapveKitap (Asabi Bakire) dedi ki...

Keşif etkinliğinden geldim , bana da beklerim.

Serena dedi ki...

very lovely lipstick
kiss
http://mywonderrfulworld.blogspot.it/2015/02/milano-fashion-week.html