15 Şubat 2015 Pazar

MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 3

Herkese merhaba
Güzel bir pazar  gününde sizlerle birlikte bir memnun kalmadığım ürünler   yazısıyla birlikteyiz.Dün 14 Şubat Sevgililer Günü'ydü. Benim gibi saplara pek romantik anlamda hitap etmese de ticari anlamda baya bir indirim ifade eden bir gün. İndirim diyorum ama lafın gelişi.Pek indirim yoktu bu aralar.İleri ki günlerde indirimsiz indirim dönemi alışverişimi paylaştığım da bu sitemimi daha çok sizlerle paylaşacağım.Şimdi ki şikayetim aldığım ama memnun kalmadığım,sevmediğim yada bir özelliğinden dolayı tekrar almayı düşünmediğim ürünler.Ben bu tarz  yazı ve videoları favori ürünlerim yazı ve videoları kadar çok seviyorum çünkü kişinin ürünler hakkındaki gerçek düşüncelerini öğreniyorsun. Benim bu yazım da da 5 tane ürün var ve ürünlerin 3'ü bakım 2'si renkli kozmetik ürünleri.Her birinin ayrı ayrı yazısını da yazıyorum ama bir bütün halinde de göstermek istedim.Lafı yine çok uzattım farkındayım daha da uzatmadan ürünlerime geçelim:
MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 3
Daha önce de bu seriye ait 2 adet yazı yazmış ve video çekmiştim.Onlara arşivden ulaşabilirsiniz.Burada bahsedeceğim ürünler normal de bahsettiğim ürünler gibi tarafımca alışmıştır.Herhangi bir sponsor vb durum söz konusu değildir.Söylediklerimin ve söyleyeceklerimin hepsi tarafsız yorumlardır.Gelelim şimdi ayrıntılı düşüncelerime;


Bunlar memnun kalmadığım bakım ürünlerim.2 numara hariç hepsini kullanıyorum Şimdi ayrıntılı inceleyelim;
  1. ISANA 7 BİTKİ ÖZLÜ ŞAMPUAN:Elimde ki dermokil şampuan bittikten sonra kullanmak için almıştım.İçinde slikon /paraben yok ama inanılmaz sıvı kıvamlı bir ürün.5 kullanım da yarısından fazlası bitti.Tekrar almayı düşünmüyorum.Ayrıntılı yazısını da yazacağım ama bu ürününü ürün bitirme projeme de koydum ki çok fazla elimde durmasın ve gitsin. Bitirme projemi izlemek isterseniz  buraya tıklayabilirsiniz.
  2. PERLODENT MED SENSİTİV DİŞ MACUNU:Bunu artık ben kullanmıyorum ailem kullanıyor ve özellikle küçük kardeşim çok seviyor ama ben sevmiyorum.Benim agzım da soyulmaya neden oluyor sanırım içinde bulunan bir maddeye lokal(bölgesel) olarak alerji belirtisi gösteriyorum.Ayrıntılı yazısı için buraya tıklayın
  3. LA LİGNE OKSİJENLİ DUŞ JELİ:Bu duş jeli 2014 yılına damgasını vurdu.Tüm yıl elimde bulunan duş jeliydi. Favorim değildi ama seviyordum.Bu nedenle de arkadaşlarım tarafından özellikle indirimler de hediye ediliyordu.Bu üründen 2 tane 750 ML bir tane 300 ML bitirdim ve bu 750 ML'lik şişeninden yarısından fazlasını kullandım.Bu ürünü seviyorum hatta yazın ay favorilerim de de bahsettim.Ayrıntılı yazısını da yazdım ama tüm la ligne duş jellerin de olan ve memnun kalmadığım özellik  bunda da var.Ürün çok sıvı kıvamlı.750 ml olan bu ürün 1 ayda bitiyor.Tekrar indirimde alırım ama normal fiyatıyla alınacak bir ürün değil.Çünkü 750 ML olan bu ürün kıvamı  nedeniyle 300-400 ML'lik bir duş jeli halinde kullanılıyor ve dayanıyor.
MEMNUN KALMADIĞIM ÜRÜNLER 3
Bunlar da memnun kalmadığım renkli kozmetiklerim.
  1. FLORMAR QUİCK DRY OJE (QD01 SNOW WHİTE):Bu ojeyi sevmiyorum.Sadece bu ojeyi değil bu seriyi sevmiyorum.Oje bir türlü istediğim opaklığı saglamıyor ve 4 kat sürmeme ragmen kalın ama kullanılabilecek bir hal almıyor.Bu seriden başka oje almayı düşünmüyorum.Adı kar beyazı olsa da bu oje bence kireç beyazı bir renge sahip.Kuruması hızlı ama yapısı ve kapatıcılığı berbat.
  2. PARMEX NAR ÇİÇEĞİ ASETON:Sevmiyorum ne kokusunu nede oje çıkarmasını.Kokusu berbat.Bu kokuyu çekmektense oje kokusu çekmeyi tercih ederin.Ojeyi de zor çıkarıyor bence.(övüldüğü kadar hızlı değil yoksa çıkarıyor yani aseton sonuçta)Ama en kötü özelliği kısa sürede pamuktan uçması.Çok uçucu.2 parmagı çıkardım 3.parmağı çıkartırken uçup gitmiş oluyor.Tekrar alırsam mavi olanı alırım o da indirim de ise.
Benim memnun kalmadığım ürünler bu şekildeydi.Umarım hoşunuza gitmiştir.Sonraki yazım da görüşünceye kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.Her türlü soru ve öneriniz için bana ulaşabilirsiniz.

İLETİŞİM BİLGİLERİM

BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
İNSTAGRAM:evintekkizimona
YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw




3 yorum:

Cafe Tigris dedi ki...

İsana'nın şampuanından bende kullandım. Saçlarımı mahvetti yarım bir şekilde bekliyor . Kazaklarımı yıkamada kullanıcam sanırım

evintekkizimona dedi ki...

şampuan gerçekten de çok kötü evet temizliyor ancak saçı da yıpratıyor bana yaramadı.Sıvı ya hemen biter ama tekrar almam

sevda s. dedi ki...

Eskiden hep Parmex aseton kullanırdım ama son zamanlarda hatta 1 yıldan fazladır sadece Benri kullanıyorum hem şişesi pratik hem de güzel çıkarıyor ojeleri, tavsiye ederim :)