13 Şubat 2015 Cuma

GÜNÜN OJESİ 5:ESSENCE COLOR & GO 49 THE ONLY CHANCE

Merhaba herkese
Buğün sizlerle son zamanlarda çok sık kullandığım hatta bu ayın büyük ihtimalle favorisi olacak bir ojeyi tanıtacağım.Bu ojenin rengine hastayım.Tam bir sütlü çikolata rengi.Siz de benim gibi bu renk oje seviyorsanız bu ojeyi de seveceksiniz :)

Bu resimlerde biraz kötü çıkmış olsa da güzel bir renk gerçekten.


Bu oje Esence markasının ilk çıkardığı ojelerden. Küçük bir şişesi var.Sanırım yılbaşı indiriminde Rossmann'da bulup almıştım.1 TL fiyatı olunca gözünün yaşına bakmamıştım.Eski seri olmasına ragmen bozulmamış bir oje.Ama miktarı diğer Essence ojelerinden az.Zaten küçük boyuyla da hem yerden tasarruf ediyor hem de taşıması kolaylaşıyor.



Sanırım rengi bu resimler de dahi iyi anlaşılmıştır.Oje standart essence ojelerinden biraz farklı hem dayanıklılık süresi hem  de fırça yapısı yeni ojelerinden değişik.Normal essence ojeleri 2 günün sonunda tırnaklardan kalkarken bu oje 3. günün sonunda  2 tırnağın uçlarından hafif bir soyulma yaptı.Benim elimde ojeler hem kısa sürede bozulur hem de  kısa sürede ojeden sıkılırım ama bu ojeyi sıkılmadan uzun süre (4 gün) kullandım.2 kat uygulamak gerekiyor ve parlatıcı uygulamaya gerek bırakmıyor.Benim Essence ojelerimin arasında en sevdiklerimden biri haline gelen rengi de cabası. Elim sürekli suda olmasına ragmen bende parlaklıgını da kaybetmeden durdu.

Gördüğünüz gibi fırçası Essence ojelerinin standart kalın fırçasından değil.Normal kalınlıkta bir fırça ve ben bu tarz fırçaları daha çok seviyorum.Malum ben bu tarz ince iş gerektiren durumlarda baya bir sakarım sol elime oje sürerken kalın fırça ile baya bir taşırıyorum.Bu gibi ince fırçalar benim kurtarıcım oluyorlar o nedenle,kontrol etmesi daha kolay.(benim kısa ama geniş tırnaklarım var belki de o nedenle bu tarz fırçaları daha çok seviyor olabilirim)

Benim şimdilik söyleyeceklerim bu kadar umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur sonra ki yazıma kadar kendinize iyi bakın ve takipte kalın.

Hiç yorum yok: